lekker heel hard gereden....

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-01 18:19

Ik ben op de snelweg geweest... Lekker gassuh! Weet ik ook weer waarom ik dat gaspedaal het leukste vind... Vroemmmmm...
Ik moest ook nog moeilijke bochtjes doen, en de hellingproef, en het ging best goed... Tralalallalalalalalalaaaaaaa...

Laui Tong uitsteken

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 18:20

maar toch weet ik zeker dat ik jou nooit tegen wil komen als jij achter t stuur zit en ik de weg over moet steken op mn stoere fiets..... dat gaspedaal he????

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 19:35

Moeten er wel acht van die stoere jongens achter zitten, hoor. Voor minder klim er niet meer in *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 20:46

hehe lachen.... moet de auto stofzuigen... heb er nogal een bende van gemaakt *LOL*
en donderdag komen m'n ouders terug van vakantie dus alles schoonmaken (ook het huis)
en proberen te redden wat er nog te redden valt van de planten...maar verder heb ik me keurig gedragen Schijnheilig

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:14

als je nu mooie bos bloemen koopt afschuwelijk van kleur dan zeg je tegen je ouders dat je die andere planten er niet bij vondt passen en dat je die maar weggegeven hebt aan een goed doel

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-01 21:32

die kende ik nog niet! Mischien juist een ideetje voor mijn ouders. Afgelopen zomer, toen wij op huwelijksreis waren, hebben zij een plant van mij verzopen! Potverdikke! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel