ergernissen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 09:21

Gister bij de dokter voor mijn griepprik, dan zit je dus tussen allemaal ouwe mensjes met probleempjes. Er zat er een heen en weer te wiegen, dus ik zat met mijn benen op elkaar geknepen, en mijn vuisten gebald. De volgende haalde moeilijk adem, en weer een ander vond zichzelf geweldig. Gelukkig mocht ik na 5 sec mijn prikje halen. Ik heb dat wel vaker met oude mensen, die kan ik niet uitstaan. Ik wil zelf ook nooit ouder worden dan 50, dat ga ik gewoon niet trekken!

En dan de mensen die bellen vandaag, echt allemaal vreselijk debiel met een IQ van niks enzo... Niet erg, die mensen moeten er ook zijn, maar je gaat je echt afvragen waar dat heen moet met deze maatschappij.

En dan nog het ergste: iemand die op wil zeggen en daar echt de smoes van de volgende eeuw voor heeft:
Door ontfutseling van mijn pinpas bij een kaartjesautomaat van de NS is mijn bankrekening geplunderd. Ik moet nu elk dubbeltje omdraaien en zet de betaling voorlopig stop.
Argh, dat geld krijg je terug! Je kunt zo'n rekening BLOKKEREN... Maar goed, ik haal m gewoon uit ons bestand, en dan kunnen ze lekker pippen met z'n allen...
Voor mij is het echt de nationale ergernisweek... Boos!

Nog ééntje: mijn collega's, zit hier met 2 anderen, en ik heb me nog nooit zo geërgerd... En nou is net Kimmetje (waarmee ik veelbetekenende blikken wisselde) verdwenen... *zucht* ach, het waait wel weer over...
</I></font></center>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laui! op 2001-10-19 10:26 ]</font>

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:43

ach arme arme arme bovendien snielige Laudi.
En ik maar fijn bokken vanaf mijn werk Haha!
Het is ook allemaal zooooo oneerlijk
Misschien dat je moet lachen om Da Bitch, ga dat maar ff lezen....