Hebben jullie dit ook weleens?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 12:57

Dat je de suiker in de vuilnisbak gooit en het zakje van de suiker in de thee? Haha!

Zo gaat het bij mij dus de hele dag door! Heb altijd van die vage acties! Schijnheilig

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:00

hahahah misschien koffie gaan drinken daar wordt je wakker van Haha! .

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:02

hahahaha
Ik had net echt precies hetzelfde en ik dronk al koffie, ojee het gaat de verkeerde kant op met mij....

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:07

Ik loop vaak naar een andere ruimte in het huis, dan ben ik daar, kijk om me heen en vraag me af wat ik daar in godsnaam van plan was te gaan doen...

Oh ja, en gister natuurlijk *schaam*, maar dankzij jouw tip over het weer inslikken van het geld vallen de gevolgen hopenlijk mee Haha! .

Oh ja, en wat heel irritant is, is dat ik in staat ben om in de kantine bij de rijvereniging drie keer suiker in m'n koffie te doen. Ik ben dan zo druk aan het praten, maar als ik dan een slok neem Misselijk Cool .
Het ergste is nog dat men dit ondertussen van me weet en het dus ziet gebeuren, en lachen}> , ach van je vrienden moet je het hebben zeggen ze dan.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:13

hmmm, ik noem dat miepig... Typisch PMU... Ik steek altijd mijn lepel in mijn drinken enzo, als iks oep eet oid...

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:14

Citaat:
Op 2001-10-18 14:13, schreef Laui!:
hmmm, ik noem dat miepig... Typisch PMU... Ik steek altijd mijn lepel in mijn drinken enzo, als iks oep eet oid...

DUH!!! Laui, als je soep eet, hoor je je lepel ook daarin te steken!!!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:31

Haha ja dat heb ik ook wel is, irri! Of dan moet ik naar de wc ofzo en dan loop ik naar de keuken Verward

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 13:42

Ja en weet je wat ook miepig is?? Dat ik nergens mijn mobiele telefoon kan vinden en dat ik hem dan gewoon in mijn hand heb! *LOL*

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 13:46

Dan moet ik me ook maar aansluiten bij de PMU Bloos .
Ik loop inderdaad naar boven ofzo en weet dan niet meer wat ik ging doen. Zo beland ik ook vaak in de wc... Het ergste is dat ik dan terug moet naar de startpositie om me te herinneren wat ik van plan was Frusty .
Of mijn sigaret aftikken in mijn beker/glas Frusty .
O ik ben af en toe zo miepig Knipoog

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 13:50

Ja dat heb ik ook!! En dan ga ik ook terug naar de startpositie dan komt het soms wel weer boven. Maar soms vergeet ik waar de startpositie was! Bloos

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:14

Ja hahaha dat heb ik ook altijd, dan wil je iets gaan doen, dan weet je het niet meer, moet je weer terug naar waar je vandaag kwam. Heel hard nadenken en dan weet ik het weer Haha! En soms als ik dan weer boven ben ben ik het WEER vergeten Schijnheilig

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:42

Haha, maartje!! *LOL* Ik hoor het wel weer. Wat ben jij sliiiiiiiim!!!! *duikt onder tafel*

Hmm, over de anderen zal ik maar zwijgen Schijnheilig *en rent hard weg!!*

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 21:49

Ohja, komt me bekend voor...'warhoofd' noem ik dat...dan sta ik ergens en dan heb ik zoiets van 'wat dóe ik hier in vredesnaam?'.....keeertje echt vroeg naar bed wil nog weleens helpen, elke ochtend zeg ik tegen mezelf vanavond ga ik vroeg naar bed, lukt alleen (bijna) nooit......

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:21

haha zo herkenbaar! Ik heb ook van die dingen, zoek ik mijn sleutels en heb ik dorst. Gevolg ik loop naar de koelkast en de sleutels die ik al in mijn hand heb wat ik niet doorheb, leg ik in de koelkast. Verward En zo gaat het maar door, trek ik mijn pyama aan ipv normale broek, dat soort dingen. Soms heb ik echt twijfels of alles wel is goedgegaan bij mijn geboorte...

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:38

Of als ik net m'n gewone broek aandoe 's morgens doe ik hem weer uit, en weer m'n pyama aan... *LOL* dus...waar gaat dat heen met de mensheid Party!!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:41

het enigste wat ik zelf wel eens heb is dat ik mn wekker een uur te laat zet 's avonds...

dan denk ik 's avonds bijvoorbeeld zo van:"half 8" en dan bij de uren doe'k dan de 8 en dan het half uur.. en dan staat er dus 8:30...

maar dat overtreft dat van jullie bij lange na nie!! Schijnheilig Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:45

Ohja, dat had ik 'vroeger' ook altijd....nu laat ik m'n radio 's avonds weleens aan, en vergeet hem op de sleep-functie te zetten, en dan gaat die wekker 's morgens maar niet(doet het dus niet als de radio al aan staat) en dan denk ik steeds 'is het nu nóg nacht?' en dan heb ik me dus verslapen...... Slapen
'k Ga nu btw ook pitten! welterusten! (en we gaan niet offtopic, neuhh Schijnheilig )

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 07:49

Of van je fiets afstappen, op slot zetten en even later weer van slot halen als je aan het kletsen bent Verward Kan je 'm dus nog een keer op slot zetten.

Of je zonnebril op je hoofd zetten en het hele huis doorzoeken voor je zonnebril Verward

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 08:16

Pffff.... blij dat ik niet de enige ben met dat soort wazige akties... Ik ren 's morgens altijd 100 keer door het huis op zoek naar spullen die ik de avond ervoor nog had. Sleutels, telefoon, portemonee en zo. En dat ENE paar schoenen dat ik PER SE aan wil, is dan ook even spoorloos natuurlijk... paniek in de tent, en WEER te laat... tssss... mag blij zijn dat ik nog een baan heb!!

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:57

Ik heb wel een aantal keren bijna een flippo opgegeten toen ik een zak chips aan het eten was. Haha! Wat moeten die ondingen ook in een zak chips? straks stikt iemand er nog in Schijnheilig Ik heb ook wel eens gehad dat ik naar boven liep toen ik naar de WC moest Verward Frusty