Kat valt beeldscherm aan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 10:49

Haha, ik lig hier helemaal in een deuk *LOL* Party!! Haha! !
Ik zit achter de pc, boven op mijn schoot ligt Moos (de kat) en op het beeldscherm gaat mijn pijltje van de muis heen en weer...
Je raad het al: Moos is helemaal geobserdeerd door dat pijltje. Haha!
Nu zit ie te kijken naar de letters die ik aan het typen ben en hij begint steeds sneller te ademen.
Hij wordt helemaal gek!

Denk dat het niet meer zo lang duurt voordat er een deuk in het beeldscherm zit. (of in de kat natuurlijk! Haha! )

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 10:53

Hahahah, dat is echt grappig. Hetzelfde als ze een mug ofzo zien vliegen of een spin zien rennen *LOL*

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 14:09

hahaha wat geinig!! onze kat zou zoiets ook zo doen Extreme duivel

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 15:22

hahaha dat deed de mijne laatst ook Lachen en daarna ging ie erachter kijken waar dat ding nou zat. hij springt ook weleens tegen de tv aan of tegen het raam hihiiihihhhhi het is zo een klungeltje maar wel een lieve!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:13

hihi, grappig. Leuke beesten zijn dat!!

Zip

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:31

Hahahahaha. Gaat z'n staart dan ook zo hard heen en weer. Bij die van ons wel, en daarna hangt ze meestal in de hond of in m'n benen Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:34

Onze 'domme' kat gaat boven op de monitor liggen en dan vissen naar hetgeen zich op het beeldscherm afspeelt.......onze 'slimme' kat ligt liever onder het bureau als er iemand achter de computer zit......

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 21:37

Haha *LOL* !!

Moos kijkt trouwens ook heel vaak tv. Vooral de dierenprogrammas' op National Geographic en Discovery vindt hij reuze-interessant!!! Party!!

En oh ja.....laserpennen zijn ook errug interessant.
Meestal blijven we dan wel een hele avond doorzoeken naar waar dat rode 'beestje' zich toch heeft verstopt. Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:39

Mwha, die van ons snappen de tv niet echt geloof ik. Ze vangen trouwens ook liever levende dingen, dooie wordt erg snel saai......lasrepen heb ik nog niet geprobeerd! Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 07:31

Haha *LOL* De katten van mijn oma gaan ook achter schaduwen aan *LOL*

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 07:35

Mijn katten zijn altijd behoorlijk fanatiek op de spiegeling van mijn horlogeglaasje op de muur,
errug grappig.
Wel vermoeiend, krijg na een half uur zo'n rsi achtig polsje omdat je die de hele tijd in rare kronkels wringt.

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 07:39

hahah allemaal heel duidelijk mijn katertje is dol op voetbal op tv (zal dat zijn omdat bijna alle mannen van voetbal houden) telkend ze poten tegen het beeld als die bal weer eens naar de andere kant gaat, eergisteren heeft ie nog me vinger opengehaald was aan het typen en hij lag op schoot en toen was het he leuke vingers die bewegen }>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:29

MMMhh ik heb een hond die TV kijtk echt heeeel irri. Zodra de reclame begint begint ook de ellende. Ze ligt dan heeel braaf en dan opeens zachtjes woef woef en dan steeds harder Boos! . Vooral de reclame van Greenpeace met dat zeehondje heeel irr. Ze reageerd al op het muziekje omdat ze dat herkent Scheve mond\.

De hond van mijn moeder komt standaard haar mand uit als de reclame na en voorhet journaal begint. Zo grappig om te zien wat zijn de beesten tch slim Pling .

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 11:05

Hahahaha ja, mijn hond kijkt ook altijd tv. Als ie dan bijvoorbeeld op tv een ambulance hoort gaat ie meeloeien Frusty

Want anders heeft 'ie binnenkort geen tand meer in zijn mond! <font color="hotpink">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-10-16 12:06 ]</font>

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 11:12

mijn hond (harry *LOL* ) gaat altijd blaffen als ie andere beestjes op tv ziet Scheve mond\
hij wordt trouwens ook helemaal gek als ie een oud omaatje met zo'n boodschappenkarretje ziet lopen...

of als ie een vlieg ziet vliegen.. dan begint ie te grommen en te blaffen en rent ie er achter aan en gaat ie happen enzo....