Wat eten jullie vanavond (en wat is je favo recept?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 17:25

Misschien een beetje huisvrouwenpraat, maar wat koken jullie zoal? Zijn jullie echte kookboek-nerds of komt er regelmatig pizza op tafel? En wat maak je wel eens dat noooooooit mislukt en iedereen lekker vindt? Mijn "schoonmoeder to be" verraste ik eens door een dood-ordinaire pan nasi op tafel te zetten. Stelt echt NIKS voor (20 minuten, je trekt er een zak kroepoek bij open en een pot zuur en pindasaus uit een potje Haha! ) , maar ze begon helemaal te glimmen. "O, een rijstmaaltijd, dat had ik niet verwacht!!" Dus 100 punten voor Elles die avond. Tssss... En nog weinig afwas ook....

Aaaarghhh! Nou moet ik nog opschieten ook, piepers jassen en zo... ff geen zin, maar gisteren hadden we al pizza...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Elles op 2001-10-12 18:35 ]</font>

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 17:48

ok wat heb ik vanavond gegeten. ik kreeg van mn ouders te horen dat ik mocht koken en wel Kip Tandoori van Knorr wereldgerechten. maak ik heel vaak klaar, onwijs makkelijk en nog lekker ook!! Vork
t allerlekkerst vind ik allerlei soorten stamppot, dan vooral boerenkool. (ook een van de redenen waarom Marjo mn birdie zo genoemd heeft he marjo???)
achja en verder kook ik bijna nooit, help mn mams wel eens maar daar heb je t ook wel mee gehad.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 17:49

ik ben ook gezegend met een goed kokende mams. Haha!
maar afentoe kook ik ook meestal macaroni, chili con carne en vandaag zelfs chicken to night. dus lekker makkelijke gerechten die snel klaar zijn.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 17:57

Ouders zijn vandaag op vakantie gegaan en had niet bepaald zin in koken Lachen

Wat soep gepakt, er was nog wat witlof met kaas en ham uit te oven over van gisteren en verder aangevuld met brood Knipoog

Morgen gaan we maar eens wat italiaans eten met pesto Knipoog Kwijl

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 18:06

Ik eet lekker Nasi Goren van de Chinees! Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:28

Ik ben helaas al weer een paar dagen ziek, dus veel verder dan wat yoghurt en soep kom ik niet Verdrietig
En m'n ouders zijn naar het eetcafe geweest, daar gaan we normaal op vrijdag met z'n allen heen...

Maar normaal gesproken ga ik voor de snelle hap, heel eenvoudige dingen. Ik houd er niet van om uren in de keuke te staan Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:33

Wij hebben vandaag lekkerbek en brood gegeten Lachen

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:37

Wat is lekkerbek? Nog nooit van gehoord *schaam*

Ik kook eigenlijk bijna altijd zelf...vooral sinds m'n moeder en vader besloten te scheiden en m'n moeder in het ziekenhuis belandde voor enkele maanden (dus eigenlijk alles zelf moeten doen want aan mn vader heb ik nooit iets gehad...stom om t zo te moeten zeggen, maar alleen maar ellende mee gehad...mja, daar gaat t nie over)
'k Zat toen pas op unief, en heb bijna alle dagen zelf gekookt...maakt nie uit wa...van simpel tot ingewikkeld...kdoe t ook graag...En m'n vriend vind t lekker dus k zal t wel kunnen Haha!

Noodgedwongen leer je veel...

Effe editten, was lomplomplomp gewoon vergeten op te zetten wat gegeten : hamburgers (lekker lui voor een keer, want ik ben ziek en dan ga ik nie staan koken...hoewel da ook nie smaakt als je ziek bent...maja...)

En voor de rest : lasagna, spaghetti, friet biefstuk (lekker belgisch) Haha! stamppot, italiaans, chinees, ... ma kga stoppen want kbegin te zeveren Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Natalie op 2001-10-12 21:41 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:40

Ehhm een vis Misselijk

Net nu we vanmiddag met bio precies zo'n vis moesten ontleden Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:54

Ikkuh heb lekker bij Mac Donalds gegeten Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 07:33

We gaan vanavond heel lekker eten want Maarten gaat koken! Vork