Spin in mijn fietsbel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 12:58

Scheve mond\ een hele grote!!!
Ik haalde vanmorgen mijn fiets uit de schuur en zag hem nog net mijn fietsbel inschieten.
Heb dus de hele rit angstvallig naar mijn fietsbel zitten staren of hij er niet per ongeluk onder het fietsen weer uit kwam Scheve mond\

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 12:59

IIIEEEWWW!!! Scary Bloos
Das echt eng! Schijnheilig

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:24

gatverdamme!!!! brrr zou dr niet aan moeten denken!! ik dnek dat ik spontaan een andere fiets had meegenomen of was gaan lopen ofzo! Koe

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 13:28

Er stond maar 1 fiets en ik was te lui om te lopen Schijnheilig
Denk wel dat ik straks even met een deobus in mijn fietsbel ga spuiten ofzo Extreme duivel

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:29

Waaah, je hebt zeker de hele weg met 1 hand aan het stuur gefietst, rotbeesten Boos!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:30

Hahahha, en iedere keer als jij belt, wordt dat beest dover! Wat zal hij balen zeg!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:31

kon je de bus niet nemen dan???? brrr nooit van mn leven zou ik op een fiets stappen met een spin in de bel hoor!!! jij liever dan ik

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 13:35

Ja de bus...naar de bus lopen is verder dan het stukje naar huis fietsen.
Dus even de tandjes op elkaar en de spin steeds in de gaten houden (kon hem niet zien).
Vond het wel eng hoor!!!

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:48

Bah, da's net zoites als een spin kwijtraken op je slaapkamer, dan heb ik de hele nacht geen rust meer.

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:48

misschien is ie wel heel stiekem/snel uit je bel gekropen en in je mouw gegaan, en dan via je rug omlaag *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 13:51

Neeeeeeeeee Scheve mond\ dan had ik dat wel gezien.
Had ook een jas aan met goed elastiek bij de mouwen waar hij niet doorheen kon!!
Boos! gemeen hoor Knipoog

En LUNA, ik heb al een aantal keren op de bank geslapen omdat ik een dikke zwarte spin op mijn slaapkamer had gesignaleerd en als ik dan terugkwam met de stofzuiger oid was ie natuurlijk weer weg! En ik durf dan ook niet gewoon te gaan slapen als ik weet dat dat beest ergens bij mijn bed zit, dus dekbed mee en op de bank slapen.

Gaaaap

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:52

brrr hou op ik krijg er spontaan de rillingen van!!!! heb ik al zo vaak gehad, een spin op me slaapkamer. dan blijf ik meestal op mn kamer en ga heel hard mn papa roepen die m dan mag verwijderen......
*ril*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 14:00

Ieeeeeeeeeeeeh ja ik zie het weer helemaal voor me.
Ik slaap beneden in de tuinkamer zeg maar, dus dat zijn ook geen huis-tuin-en keukenspinnetjes maar van die echte snelle joekels Scheve mond\

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 14:07

ah bah.
nouja ik had een lekke band dus dta word de komende dagen lopend naar school.a angezien ik geen bandenplak wonder ben. nouja das beter dan een spin.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-01 14:14

Ik moet eigenlijk ook mijn fiets laten staan, ben eergister 's avonds aangehouden omdat ik geen licht had. Dus als ik de politie nu weer tegenkom heb ik een probleem (lees: geldprobleem) want dan heb ik dus wèl een boete!
Is toch weer een shrabrak!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 14:41

Hmm, sorry, heb iets weggemiept *duikt onder haar toetsenbord*
Maar goed, ik vind spinnen helemaal niet zo eng hoor, wat zijn jullie een miepjes!

Uniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:31

haha, nou als je hard genoeg belt raakt ie vanzelf in shock! Tenminste dat mag je hopen, draai dan de bel er af en haal die spin er uit!! haa, ik denk dat ie dan ook wel doof is hoor!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:35

iiiiiiiiiiiiieh, eng!! Ik zou heel angstvallig met een vinger heeeeeel hard aan de dop van mijn bel draaien, zodat die eraf vliegt en dat ie er uit gaat.
Ik doe morgenochtend meteen de dop van mijn bel wat losser!!!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 18:38

oh getver! ik lach ook een keer in bed en liep naar me plafond te staren! zie ik opeens een spin naar bendenden komen! hij beland zo voor me!! ik durfde niet te bewegen!! ikkuh keihard gillen, kwam mij papa hem weg halen!!
*ril klappertand*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:26

hihi, vinden jullie spinnen echt zo eng?
Ik vind ze wel 'mooi'. Echt waar.
Toen ik 10 jaar was, toen had ik zo'n hele mooie dikke spin op mijn hand zitten en toen voelde ik ineen keer *PRIK*. (en sindsdien ben ik spiderwoman, maar dat mag ik eigenlijk niet vertellen Knipoog ) Maar goed, ik ben daar niet bang van geworden.
Ik heb vorig jaar nog een ECHTE levende vogelspin vastgehad, dat voelt echt leuk aan hoor.
En zo'n klein spinnetje, daar word ik niet warm of koud van...
Hihi, ik moet eigenlijk wel lachen om jullie *zorry*

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:12

gatverdamme! echt eng man! ik haat spinnen Misselijk als ik s'avonds in bed lig en ik zie een spin ga ik ook kei hard gillen hoor!! zo'n ienie minie vink nie eng. die vond ik zelfs lief en die mocht in mijn kamer wonen. maar toen ie een beetje brutaal werd en een beetje te dicht bij muh bed kwam heb ik hem (door mijn moeder Haha!) toch maar weg laten halen *bibber* ook had ik laatst steeds als ik onder een dakje liep dak dan opeens in een kei groot spinnenweb liep. en even later zag ik die spin daar erges zitten wie da web gemaakt had. NOU je wilt niet WETEN hoe groot dat beest was!! *BIBBER again*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 12:33

Spin is weg!!!! Haha!
Mijn heldhaftige mammie heeft mijn fietsbel losgedraaid ("hij draait niet soepel los" - schroevendraaier erbij, ziet ondertussen dat de draadjes van mijn licht loshangen en maakt dat ook direct weer vast, constateert verder dat mijn fiets wel eens een poetsbeurt mag gebruiken - "het gaat om de spin, mam Schijnheilig ) en de spin eruit gewipt met de schroevendraaier.
Spinnemans wist niet hoe snel hij zich uit de voeten moest maken!!!
Ik kan weer lekker rustig fietsen! Dromen