OEPS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 19:47

Ik ben mijn horloge vergeten uit m'n broekzak te halen en nu is hij lekker gewassen en in de droger geweest Extreme duivel Nu zit er allemaal water in Schijnheilig Dat wordt een nieuw horloge kopen Frusty ...

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:59

Leg hem maar eens op de verwarming, ik vergeet het wel eens als ik in bad ga om mijn horloge af te doen. Ook niet slim ik weet het maar ja!!

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-01 20:20

Laatst heb ik ook mijn biologie boek in bad laten vallen Schijnheilig Tja dat moet ik ook maar niet proberen te leren in bad he.. Tong uitsteken
Ik vergeet wel vaker wat, ben ook al eens gaan surfen zonder mijn horloge af te doen, die heeft het toen wel overleefd Haha!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 21:31

haha had ik vande week met een tientje ik denk oliebol oliebol oliebol!!!
dus ik kijk in me broek zak ik denk ohw ik zal allemaal stukken van mijn overleden tientje vinden Verdrietig
maar nee hij was helemaal heel en schoon en rook lekker
ik ga voortaan me geld wel wassen is het rtenminste schoon Knipoog Haha!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 22:39

Mijn horloge heeft een paar maanden terug ook een wasbeurt mee mogen maken, een vrij goedkoop ding van de Hema. Maar die heeft het uiteindelijk overleefd. Eerst zat er wel veel water onder het glas, maar dat was binnen een paar dagen weg. Nu loopt ie alleen nog achter als ik hem een dag niet om heb ??? Als ik hem gewoon steeds draag gaat het prima, ik ben blij dat ik niet metteen een nieuwe kon kopen, dan had ik nu met twee klokkies gezeten, terwijl 1 voldoende moet zijn...