Iemand bezwaar als ik me even uitleef?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 20:54

Want ik krijg een beetje jeuk van sommige dingen... hehe. Doel op Algemeen nou dus... heb aan mezelf beloofd dat ik er geen energie meer aan zou verspillen maar ik erger me gruwelijk dus moet even energie kwijt hier op een pooositieve manier Knipoog

Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

AIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIAIA
'grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ieeeeieieieeeeeeeeieieieeeeeieieieeeeee

Nounou dat lucht op Dromen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:11

OW ik ook ik ook ....

*ajkdfvofgdfgjidfhidhgehg
ijidhgegeoighd;gjsipgha;erghuehguehgue
hguehgeg384t83rger8ty4hdbhdshgeh
ikvjdighae8gtyw4ty834t76tyghprgt8t
hgelghghrlihdfilhrghhhrh*

PFFFFFFFF dat lucht op }>

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:38

Me too me too!!! DOINK DOINK DOINK...spring spring huppel krijs iiieeeeehhh boink Frusty baf! whaaah, 3 6! Extreme duivel piew piew grom grom grrrrr prrrrrt tssss spring huppel aaaaaggghhhh en nog flink wat: jsdfkrs,gu,iusgusgktfcycvertv crygrkv
Idd, wat lucht dat op! Haha! Maar wat een gezeik, ik bemoei me er ook niet mee! Houdt me er lekker buiten!!!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:38

Oh wat een geweldig topic
Tarzan gekrijs, bats skup mep tegen muren en kasten aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
*&%^$£$"£$"&"%$$$£££%"£"^&&&&&$"£$"£"£"&£££*^"$%^^£$%%^^*&&&&^^%$$$£$%^^&&&******^^^^^$$$%%*%*%%$^%$*^%(%((%%$££££££%^&*()
boink boink boink(hoofd tegen de muur) Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty
Zo nu diep ademhalen, ik bemoei me er ook niet mee, ga niet reageren, t zal allemaal wel, hoop dat het overgaat, en verder erger ik me dr dood aan en nu in stilte weer vanaf het begin Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed