loop ik effe de garage in om wat te halen (okee, ik geef toe, een ijsje..... Ja, ook met dit weer!
) ligt mijn jas op de diepvries. Mijn mooie jas, nu total-loss...Ik ben dus zondag met mijn broertje onderuit gegaan met de scooter (zie daarvoor ook algemeen) en daarbij is mijn jas zo beschadigd dat 'ie niet meer te repareren valt *huil*. Deze jas heeft mij dus gered van beschadigingen, anders waren het mijn rug en schouders geweest. Wonder boven wonder heb ik zelf niks, zelfs geen spierpijn, hoewel ik toch een behoorlijke smak heb gemaakt van de scooter af. Maar mijn jas..... *huilt nog harder* Nu ligt 'ie daar zo nutteloos zielig te zijn.... De gedachte dat ik die jas nooit meer aan zal trekken naar mijn paardje, effe snel ergens overheen schiet... om mijn middel heen knoop tijdens een buitenrit... Kan het ff niet verdragen
. Ik weet niet waarom, maar ik maak me druk om mijn jas.... Misschien kennen sommige deze jas wel, een zomerjas van BR, een grijs jasje, redelijk getailleerd en hij was er ook in het geel en groen. (staat ook in de divoza-catalogus?) Ik was zo weg van deze jas en heb er ook heel wat weken over gedaan voordat ik hem dan toch kocht. Was weg van de groene versie, maar koos uiteindelijk toch maar voor de grijze (ik ken mezelf wat betreft het schoon houden van kleren). Wat was ik blij met mijn jas zeg, we waren echt onafscheidelijk. Zag je mij, dan zag je deze jas. Keiharde regen? Waxjas, welnee, Br-retje aan... *huil*
en nu is 'ie niet meer! Ligt ie daar te wachten op de kliko. Wheh, waarom vind ik het zo'n rotgezicht om MIJN jas daar te zien liggen??? Het is maar een jas! Nee, niet zomaar een jas, MIJN jas! Heb veel meegemaakt met die jas....leuke en minder leuke dingen...denk dat dat het is. Deze jas hoort bij mij en bij Jurga. Waarom voelt het nu aan als verraad dat ik een andere jas heb gekregen waar ik superblij mee ben??? Ik had wel dezelfde jas weer kunnen kopen, maar toch...dan was het niet meer MIJN jas geworden.... Die is niet meer....
THINGS WILL NEVER BE THE SAME AGAIN (Melanie C)

MINE MINE MINE!
nieuwe jassie en soms op stal weer mijn ouwe vertrouwde grijsje aantrekken, dan komt het wel goed met mij... Hoef ik niet meer te huilen