mijn pleegpa Nou niet meer normaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-01 08:21

Ik ben vorige week dus 10 dagen bij Phia en Henk geweest, omdat ik dus en ongeluk heb gehad.

Heb lekker een bedje in de woonkamer gehad, En die Henk was me toch jaloers Cool
Komt hij 's avonds laat thuis van werken, Gauw naar de TV, glas cola ( ben dus niet de enige verslaafde Extreme duivel ) En zappen op de bank.

Ondertussen er eerst zeer jaloerse blikken naar mij en me bedje Schijnheilig
Daarna vallen de oogjes op de bank wel 100x per minuut dicht. *LOL*

Roept Phia: Henk ga dan ff de honden uitlaten en dan kun je naar bed.

Waarop Henk antwoord : Ja, en na dat woordje zijn de ogen alweer dicht Lips are sealed

oke, eindelijk weer wakker Extreme duivel , Henk laat de hondjes uit, en gaan ze en ik dus ook naar bed Lachen

's morgens vroeg, de wekkers lopen af om 8 uur.
Phia staat om 8 uur dus ook beneden maar Henk ....

Om 8.30 gaat weer de wekker, phia heeft zich op de half uur al helemaal schor geschreeuwd op Henk, en Henk ligt er nog steeds Party!!

Nou om kwart voor 9 komt meneer de Slapen eidelijk naar beneden, Pak een bak koffie, en wij krijgen EINDELIJK eens een boterham van Henk *LOL*

nou, na een klein uur is henk ook weer wakker Slapen Dromen Gaaaap Scheve mond\ Schijnheilig
En kunnen de allerdaagse dingen weer gebeuren.

Nou Phia heb behoorlijke medelijden met je hoor, een emmer water doet snel wonderen. Enne sterke stembanden moet je echt wel hebben Schijnheilig

maare henkie is best wel lief
Groetjes Lara Haha!

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:55

Hoi Lara,
Hahaha, wat een slaapkop is die Henk toch Dromen *LOL* Phia, veel sterkte met hem en met je stembanden Haha! Knipoog

Gr. PG!!! Haha!

Dusty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 19:12

Hoe bedoel je ik ben moe!! haha. volgens mij heeft ie een slaapziekte.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:26

Dit gaat al bijna 15 jaar zo Verward . Sinds we hier wonen, bijna 4 jaar, is het erger geworden.
Elke ochtend hetzelfde ritueel. Er gaan 3 wekkers af en hij drukt ze uit, kussen pakken en verder pitten. Na 8 min. gaat de volgende wekker af en weer hetzelfde, kussen pakken en verder pitten, na 8 min. gaat de volgende wekker af en weer hetzelfde, kussen pakken en verder pitten. Om 8.30 ga ik af, en om 8.45 komt meneer eindelijk zijn nest uit. Dit is alleen in het weekend en als hij avonddienst heeft. Arme ik Verdrietig .

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 21:05

bij mn broer staan er 6 wekkers naast um Haha! en dan komt ie nog te laat.....dusz zoooooooo erg is het niet hoor Haha!