Schilder voor mijn raam!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 14:22

De huisbaas heeft in het kader van niet-zinnige opknapbeurten aan het huis bedacht dat er buiten geschilderd moet worden. Nu staat er de hele week al een schilder voor mijn raam, zo ook nu Boos!
Gelukkig niet zo'n gluurder, dat scheelt. *LOL*

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 14:25

Ha ha, had ik laatst ook, was met aan t aankleden etc. s morgens, zie ik opeens een shilder bij t dakraampje!!!!
Bloos

Ik kwaad op mn ouders natuurlijk! *LOL*

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 15:58

Hij doet nu tenminste wat. Anders heb je de hele tijd die steiger voor je raam. Das ook niet prettig.
Als hij straks klaar is, ben je gelukkig van hem af!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-01 16:00

Die steiger staat er al zeker 3 weken. Op het moment zodanig, dat je nauwelijks naar binnen kunt, RECHT voor de deur dus. Handig hè. Extreme duivel

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:01

irriterend!!!! mn buurman is nu bij hun aan t schilderen, echt zodra ik op mn kamer kom doe ik mn gordijn naar beneden hoor! niet dat ie rare dingen van plan is maar toch. vind t gewoon niet fijn dat er zomaar iemand mijn kamer binnenkijkt

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:23

Fijn he..bij ons was het ook, ik slaap op zolder, kom ik boven om me om te kleden staat er een oude vent voor mijn raam. *huh!!!!* Dacht even dat ik gek werd zag toen de steiger en ben naar de kamer van mijn ouders gevlucht. Was net bezig mijn rijbroek aan te doen, zie ik dat er ook zo'n engerd op het balkon staat!!! Frusty Bloos Bloos geen idee hoe lang al.. Scheve mond\