Duimen jullie? Verstandskies gaat eruit...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 22:11

Morgen om half negen moet ik in het ziekenhuis zijn om mijn kies te laten verwijderen. De vorige was echt een regelrechte ramp en ik zie er dan ook enorm tegen op.

Ik vind het zo eng....

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:17

Haha, sterkte!
Mijn vriendje moest vanmorgen en heeft het helemaal overleefd... was in een kwartiertje klaar zei ie. Maar, heeel veel sterkte... voor mij was het 15 jaar geleden eens maar nooit meer kiezen trekken...

Suc6!!!!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 22:28

Een paar jaar geleden zijn ze er in twee etappes alle vier uit gehaald. Gelukkig had ik er niet zoveel last van. Alleen naderhand toen de verdoving uitgewerkt was... dat was niet echt een pretje

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 08:49

Ik heb de hechtingen er nog in zitten, vorige week donderdag hebben ze mijn verstandskiezen uit mijn onderkaak gesneden/geboord/getrokken. Ze waren al volgroeid maar nog niet doorgekomen, ze zaten onder mijn andere kiezen te duwen. Ik had watten erin (in de gaten) maar die heb ik eruit getrokken, niet slim. Als verdoving kreeg ik 6 spuiten in mijn mond en ik zit nu nog aan de Brufine en heb nog veel pijn. Donderdag mogen de hechtingen eruit. Ik ben er ook nog eens snotverkouden bij geworden.
Maarre succes !!

Lekker opbeurend verhaal, not...

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 08:57

http://www.hippics.net/phpBB/viewtopic. ... &forum=2&9 - hier heb ik even verslag gedaan van de operatie... het was geen pretje...

gelukkig heb ik hechtingen die vanzelf oplossen. en ik heb deze keer ook geen watten erin gekregen, dus hoef ik gelukkig niet weer heen!

vanmiddag rustig op de bank verder lezen in Ruiters en rechters en verder lekker rustig aan doen en koelen.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:09

Hmm het schijnt (heb net met de assistent vd kaakchirurg gebeld) dat die van mij ook zo oplossen....

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 10:30

Dan denk ik dat je donderdag heen moet om die watten/gaasjes (die je er zelf al uitgehaald hebt) te laten verwijderen...

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 10:36

Oh....was ze daarom zo boos dat ik ze er zelf uit heb gehaald? Haha!
Ze zij ook dat ik daarom nu zo'n pijn ook had omdat die pijnstillend werken, die watjes, maar het is alleen maar een opluchting sinds ze eruit zijn. En ze zei dat die verkoudheid de pijn erger maakt.
Moet zo dus Uboprufen halen van haar want dat schijnt ook te helpen. Lekkere roze tabletjes. Schijnheilig Hnmmm ik ben alleen bang dt er eten enzo in die gaatjes is gekomen want ik heb niks gehad om ze schoon mee te spoelen. Achja komt tijd, komt raad.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-01 10:40

Haha... (lacht als een boer met.... euh... zonder kiezen)

Ik geloof dat ik er deze keer niet eens watten in heb gekregen. Ik hoefde in elk geval geen vervolgafspraak te maken.
Ik heb zakjes Iboprufen. Dat is poeder die opgelost moet worden in water en een verschrikkelijke sinaasappelsmaak heeft.

Succes in elk geval donderdag (ik neem aan dat je nog wel heen moet...)

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 13:49

Jep die Brufen (Ibuprofen) heb ik ook in staafjes en die moet je oplossen in water, er zit een hele sterke sinasappersmaak aan. Maar die zijn op dus nu zit ik aan de roze pillen. Die helpen ook gelijk tegen mijn verkoudheid Haha!
Jij ook succes

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:00

mmhh gaat lekker met jullie Verward .

Voordeel van brufen is dat het pijnstilled is zonder je bloed te verdunnen. Dus neem geen asperine wat dat verdunt en dan stopt het bloeden niet Haha! .

Mytens Kiwi´s eten tegen de verkoudheid dan ben je er in 2 dagen vanaf. Pling Overdosis vitamine oja oppassen dat je lichaam dat wel overleefd Haha! .

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:46

Hmm kiwi's, dat klinkt te gezond hoor !! maar lus ik niet (zeuderige ondertoon.....).
Als ik een overschot vitamines neem krijg ik hetzelfde effect misschien als toen ik bij de Japanner ging eten Misselijk

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 15:51

aiii sterkte ik heb ook genoeg pijn en narigheid gehad met kiezen trekken bij mij komen ze er niet meer uit!!! dat wil ik niet Clown
tandartsen *brr*
mijn verdoving werkte dus niet hij trekken aan die kiezen en ik gillen...meer verdoving aargg die spuiten *huil* Verdrietig au au au...(huilen niet hoor maar het deed verschrikkelijk pijn allemaal)
dus hij ze dr uit moet ik een half jaar later weer 2 kiezen en 2 heeeel grote hoektanden (propelor tanden) er uit laten trekken 4 in 1x dan was ik er van af zij die toen ik klaar was wilde ik nl. meteen weg en viel ik op de grond...stond dus te snel op hehe...vind je het heel gek ik werd al misselijk van die geur en al dat bloed in je mond ik dacht weg wezen hier maar ik kwam toen niet zo ver heb ik er nog een half uur moeten zitten voordat ik normaal naar de auto kon haha Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-01 16:06

sterkte kitty en myrtens enne een ijszak op je kaak wil goed helpen.

myrtens mocht je het schoon willen spoelen moet je voorzichtig spoelen met waterstofperoxide (bij de drogist) je moet 3 % kopen en dan 1 op 1 verdunnen zodat je dus met 1.5% spoelt.
Wel voorzichtig doen en het verdunnen moet je met lauw water doen. Is een vieze smaak maar je houd het zo schoon en het dood bacterien. 2 x daags spoelen voor ongveer 1 a 2 weken ligt aan je last