Kwalitatief Uitermate Teleurstellende tanden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 14:33

Ik heb altijd een beugel gehad (drie jaar), en daarna een draadje achter mijn tanden (ookal zo'n 3 jaar)...
Een jaar geleden ging 1 van die prutjes los (waarmee het aan mijn tanden zit), en die is er een paar weken geleden af gehaald, en nu zat ik toffees te eten (lekkere plakzooi) en rukte zo dat draadje los. Zit mijn tand los en doet t PIJN... Draadje weer teruggeduwd, maar ouch... Waarom nou weer? Ik ben super bang dat ze weer scheef gaan staan, en dat wil ik echt NOOIT.
Het is alleen niet 1 tand (1 doet pijn), maar 3 die los staan... OM 1 zo'n rotdraadje... Ik sloop m er nog zelf uit ook, maar goed, dan heb ik 6 losstaande tanden, en 10 die pijn doen... Argh, IK WOU DAT IK NORMALE TANDEN HAD (een aantal jaren geleden was ik nog verrukt door t feit dat ik n beugel mocht)....
Moest t gewoon ff kwijt...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 14:43

en de tandarts is er niet... *snif* ik háát mijn tanden... als je nou een kant en klaar gebit in kon laten bouwen, zou vast in pijn schelen!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 14:48

Eén van mijn collega's was het zo zat dat hij de hele boel er uit heeft laten trekken....

Hij was al niet zo knap... en nu wil hij voor de gein nogel wel eens zijn gebitje uittuffen *iiieeeeuuhw* Frusty

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 14:53

dat hoeft voor mij niet, ik wil ze wel vast in mijn bekkie, maar gewoon replacable teeth... En dan vooral dat ze geen pijn doen. Wel alle gemak, en niet alle rotzooi... *zakt achterover*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:08

nimber is toch een tandarts hulpje?
zij kan er heel goed over praten toch kim? Frusty

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:23

[img]../upload/150/kies-1.jpg[/img]

oke jij mag dan rare tanden hebben maar deze slaan toch alles of niet Verward .

Ik heb een scheef ondergebit ben ikook niet blij mee hoor. Rest is redelijk na de nodige beugels. Party!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 16:34

*LOL* een scheef liggende verstandskies hoor pris *LOL*

Laudi wees blij mijn ta vond dat ik nooit een beugel nodig had ik heb een kruisbeet en een overbeet wat dus over een aantal jaren megakaakgewrichtsklachten gaat opleveren en als ik pech heb met operatie's *zucht*