hoezo blond!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 11:38

Gister was dus met mijn vriend-sinds-een-week naar de bios geweest. Was heel leuk, mooie film en hij bracht me nog thuis ook!Ik was alleen mijn sleutels vergeten(dat is al niet zo slim) Dus wou ik even naar het kamerraam lopen om mijn ouders opdracht te geven de deur open te doen. Helaas was ik vergeten dat het terras van hout is, vol met groen glad spul en dat het ook nog eens net geregend had...Ik zet een voet erop en BAM, daar lag Margje op de grond.....Recht op mijn stuitje natuurlijk weer, was ff heel duizelig maar later ging het weer..totdat ik binnen kwam. mijn nieuwe lichtgrijze jas, gistermiddag gekocht, helemaal groen, mijn lichtblauwe tasje en ik had nog ene lichte broek aan ook!!!! Frusty Het is gelukkig allemaal were schoon geworden, amar was weer lekker slim!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 12:09

Precies een half uur staat mijn berichtje er al en niemand heeft zijn medelijden betuigd!Was al zo snielig.... Huilen

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:14

Ach gos meisje toch Huilen
Dat is niet zo slim he Frusty
Doet het nog zeer??
Greetz Tamaar

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 12:31

Arme arme Margje!!! Zou ook net wat voor mij zijn hoor, zo'n blunder!!! Sta je echt wel voor banketstaaf!!! En au wat doet zo'n stuitje zeer!!!! Viel een keer van jurga af op mijn stuitje. Gewoon verder gereden, maar au wat deed dat een pijn!!! Was de pijn net over, duvel ik er nog een keer af.....WEER op mijn stuitje!!! Arme ikkes! Succes ermee hoor!!!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 13:16

stond idd wel een beetje voor banketstaaf, hihi.Gelukkig is Robin inmiddels al wel zulke acties gewend van mij...het doet nu niet meer meer zo'n zeer, alleen ik kan niet bukken enik wil niet weten hoe ik straks op Spot zit!Tsja, zal toch wel moeten, morgen wedstrijd! Stuitje is inderdaad niet fijn nee, nu valt het nog wel mee, maar ik ben toch eens hard gevallen Kreeg geen lucht meer, overgeven en paar dagen nauwleijks kunnen lopen. Scheve mond\ Koe

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 13:44

hehe Margje weer lekker blond...
Nee is wel snielig hoorr...
maaruhhh wie is je vriendje????? *nieuwschierig* ken ik hem??? Zittie op gsw???
hehe

Groetjess

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 14:34

Dat was idd niet echt handig, maar ach, zoiets overkomt iedereen weleens. Het kan behoorlijk pijnlijk zijn om op je stuitje te vallen. Gelukkig gaat het al weer wat beter he?
Sterkte Margje

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 19:52

Het GING beter ja, maar paardrijden was niet echt bevordelijk. robin zit niet op het GSW, hij studeert in Breda en woont in veldhoven Haha!

jongenslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 19:55

Aa dat is niet fijn!!
Huilen Huilen Huilen Doet het nog pijn??

kissis peg

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:03

Misschien had je dan beter nog ff kunnen wachten met paardrijden. Maar ja, toch wel goed dat je het probeerde.

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 20:05

Niks wachten, ik heb morgen wedstrijd!!!!maar ik overleef het wel. Heb trowuens een heel mooi patroon op mijn kont, geen blauwe plekken maar baluwe strepen van de planken *LOL* *LOL*

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:08

Morgen een wedstrijd? Ik hoop voor je dat dat goed gaat. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je gaat winnen of hoog gaat eindigen. Succes

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 20:34

Citaat:
Op 2001-09-22 20:52, schreef Margje:
Het GING beter ja, maar paardrijden was niet echt bevordelijk. robin zit niet op het GSW, hij studeert in Breda en woont in veldhoven Haha!

Hmm veldhoven boy's zijn echt goed hoor margje!! erg slim van je om hem leuk te vinden!! mijn schatje woont ook in veldhoven Lovers
maar niet meer zon blunder maken hoor haha *LOL*

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-01 21:02

das behoorlijk blont!!!en lekkere schande voor je vriend!(ik bedoel dus voor jou tegenover je vriend he..haha)

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 10:19

Ja idd.. Pluutje!
vind ik ook altijd zo erg als je een blunder maakt waar je vriend bij is *LOL*

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 16:02

Nou..de eerste keer dat hij me zag ben ik van een trap gevallen, tegen de muur opgelopen en mijn hoofd gestoten Haha! Nath, van mij zou hij best iets dichter bij mogen zijn, nu komt hij steeds hierheen want met de auto is het niet ver, maar fietsen Gaaaap Scheve mond\ Hoe heet jouw vriendje dan?Alweer ene nieuwe?

Tessa_Marco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 17:31

Achossie, heb je nog piojn? Wel beter dat die vlekken uit je kjleren zijn. Ben je echt blond? (ikke wel, en heb ook vaak van die domme acties)

Gr. Tessa

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:16

Ja..ik ben heel blond, van binnen EN van buiten...zulke acties zijn in mijn omgeving al omgedoopt tot 'margje-acties' *LOL*

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:58

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh zielige margje... haha vond het wel komish als ik erbij was had ik in een deuk gelegen hihihihihih *LOL* maar geen auw meer verder?????? kuz angel

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 10:04

misschien al je je haar verf dan dat niet meer gbeurd???

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 10:12

ach margje meid het komt wel weer goed ik bne ook blond van binnen EN buiten. veel suc6 morgen met je wedstrijd

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 15:16

haha....wat een reacties allemaal!Het doet inmiddels niet meer, alleen nog een beetje speirpijn. De wedstrijd was inmiddels gisteren, het verslag staat bij paardenpraat En mijn haar verfen is wel een idee ja, maar zo gauw ik dat ergens zeg begint iedereen me uit te schelden dat las ik dat doe dat ik gek ben Huilen Moet ik kiezen..of blond of gek!(nu ben ik allebei, maar dat weet niet iedereen Lips are sealed )