ik ben benieuwd of andere mensen dit ook al eens hebben gedaan, en misschien dient dit topic ook wel een beetje als inspiratie.
als je niet weet wat het allemaal inhoud, hieronder heb ik een korte uitleg gemaakt!
Ik kwam laatst op google een creatieve manier tegen om iemand iets liefs te zeggen op verschillende momenten, het bestaat volgens mij al langer maar heb het een tijdje niet gezien.
het idee is dat je een setje enveloppen maakt, die de ontvanger mag openmaken op een bepaald moment, voorbeelden hiervan zijn:
-open when you feel sad
-open when it's your birthday
-open when you feel cold
-open when you need some love
-open when...
de eerste kaart kun je het best gebruiken als envelop die de ontvanger mag openmaken wanneer hij of zij het pakketje enveloppen krijgt, in deze envelop zit de uitleg.
het stapeltje enveloppen kun je aan iedereen geven, voor moeder/Vaderdag, aan een supergoede vriend(in), aan je liefde, aan iemand waarvan je fan bent.. bedenk iets leuks!
ondertussen ben ik begonnen met 1 stapeltje van deze enveloppen te maken, en ik vind het leuk om te maken! soms is het wel lastig om te bedenken wat je in een envelop doet, en ik heb ook nog niet voor iedere envelop een moment bedacht.

t was dus voor mn vriendje k was dr super lang mee bezig maarja nevermind..