"open when..." enveloppen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

"open when..." enveloppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-16 11:00

heyhooi bokt :D

ik ben benieuwd of andere mensen dit ook al eens hebben gedaan, en misschien dient dit topic ook wel een beetje als inspiratie.
als je niet weet wat het allemaal inhoud, hieronder heb ik een korte uitleg gemaakt!

Ik kwam laatst op google een creatieve manier tegen om iemand iets liefs te zeggen op verschillende momenten, het bestaat volgens mij al langer maar heb het een tijdje niet gezien.
het idee is dat je een setje enveloppen maakt, die de ontvanger mag openmaken op een bepaald moment, voorbeelden hiervan zijn:
-open when you feel sad
-open when it's your birthday
-open when you feel cold
-open when you need some love
-open when...
de eerste kaart kun je het best gebruiken als envelop die de ontvanger mag openmaken wanneer hij of zij het pakketje enveloppen krijgt, in deze envelop zit de uitleg.
het stapeltje enveloppen kun je aan iedereen geven, voor moeder/Vaderdag, aan een supergoede vriend(in), aan je liefde, aan iemand waarvan je fan bent.. bedenk iets leuks!

ondertussen ben ik begonnen met 1 stapeltje van deze enveloppen te maken, en ik vind het leuk om te maken! soms is het wel lastig om te bedenken wat je in een envelop doet, en ik heb ook nog niet voor iedere envelop een moment bedacht.

DeEenhoorn

Re: "open when..." enveloppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 10:04

Niemand die het kent, doet?

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 12:28

Super leuk! Heb het wel eens gezien op Pinterest. Wil het eigenijk wel doen voor mij vriend voor kerst! :D
Wat heb je tot nu toe een beetje opgeschreven? :)
Lijkt me idd best lastig om leuke dingen te schrijven.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 13:12

Ik heb nog niet echt de tijd gehad om verder te gaan, ben vaak pas om 5 uur thuis van school, op zn vroegst, en ben dan gesloopt.. Van de week verandert mn rooster en ga ik hele leuke dingen bedenken! Sowieso leuke foto's met de fans van degene voor wie ik het schrijf, en een leuk berichtje van hun er bij.
De 'open when... You get this" heb ik al wel af :D

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:17

Oh wauw zag dit topic en ik wil ook graag zoiets maken voor mijn beste vriendin die voor 7 maanden naar Canada gaat.
Maar ik heb geen idee wat ik in de enveloppen moet doen!

Willemijn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 13:19

ik heb geen idee of je het nog nodig hebt maar ik heb ook 12 enveloppen gemaakt :P t was dus voor mn vriendje k was dr super lang mee bezig maarja nevermind..

open when you miss me: en dan zit er zon brief in (niet te klef) maar gewoon iets grappigs en dat je van hem houdt enzoo.
open when you want to see our future: en daar zitten dan fotos in van een eigen woning, kinderen hebben enzo van die goals dingen <3
open when you need motivation: daar zitten dan uitgeknipte wolkjes in met op ieder wolkje iets anders zoals je kunt het, k sta naast je en een briefje met motivatie quotes :)

als je ze nog nodig hebt kun je een pb sturen :o