Eigenlijk hoort het volgende niet op bokt thuis maar misschien dat het in het onzinforum wel kan. Ik ben namelijk dringend op zoek naar een leuk meisje die eens uit wil gaan met een goede vriend van ons. Die jongen heeft de laatste tijd alleen maar mislukte dates en ik zou het juist zo fijn vinden als hij ook eens hotel de botel van iemand wordt. Maar waar vind je een geschikt meisje, mijn vriendinnen vallen allemaal af omdat ze of al bezet zijn of totaal zijn type niet zijn.
Hij is een leuke jongen van 28, HEAO gedaan, baan in de it, woont op zichzelf, heeft een auto, leuk koppie maar waar een hoop mensen op afknappen en waar hij ook bang voor is dat mensen hem daaarom aanstaren is het feit dat hij geen armen heeft. En hij is prettig gestoord maar daar valt mee te leven. Maar behalve dat hij geen armen heeft heeft hij kortgeleden te horen gekregen dat hij een auto-immuun ziekte heeft waardoor de functie van zijn nieren afneemt en hij waarschijnlijk binnen 10 jaar aan de dialyse zit. Dat staat totaal los van zijn armen maar heeft hij er ook nog eens bij gekregen. Dta is best zwaar dus maar hij slaat zich er wel door heen, hij heef humor, lieve ouders en broers en genoeg vrienden.
Maar weet jij dus een leuk meisje (22-28 jaar) die haar mondje er bij heeft dan hoor ik dat graag. Oja, ik vergeet nog waarom ik hem juist bokt introduceer: hij heeft jaren paardgereden en wil dat graag weer gaan doen (wel alleen in de bak want hij moet ook met zijn voeten sturen).