jermy nog snieliger dan eerst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 21:13

Jermy is nog steeds kreupel. dus dat betekend dat ik niet met hem verschijn op de Apeldoornse. *snf*
(dit topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=7&5 ) maarja omdat ik jullie dat niet aankan doen. rij ik lekker wle enja ik mag op scottje meerijden. Ilse het andere meisje gaat op Berwin enja omdat dat geen geschikte pony voor mij is mocht ik wel op scott mee als ik dat wilde. Dusja ik is helemaal heppie. scott is thea's prive paard en daar mogen maar weinig mensen op rijden. enja ik mag hem dus meenemen naar de Apeldoornse.
maarja Jermy is dus echt kreupel. hij heeft waarschijnlijk (net als shaila allebei tegelijk) een zenuwafknelling. weet niet precies wat t betekend maar t bot is niet gebroken (rechtsvoor in de hoef zit het) wat ze eerst wle dacht bij shaila. maarja dit betekend misschien dat jermy voor langere tijd op rust moet. maarja heb liever dat ie gewoon normala doet en alle 4 zn beentjes goed neerzet.

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:16

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-14 21:47 ]</font>

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:24

hey oliebol joh! maare scott is natuurlijk nog beter die loopt super enne ga je nu wel in de B?
wel gemeen hoor anders heeft niemand nog kans in de groen enne ben je als enige op scott? das wel een eer of niet?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-01 21:27

jep is hele eer. nee en rij nog steeds inv de groen. en scott heet gewoon tijdelijk jermy. ben ook wle blij in de groen wnat scott loopt super (heeft in 3 wedstrijden 4wp in de B dus nog een en dan de L) voor een tinker. maar rij er niet vaak op dus ken m niet eht. en ik hou er niet van om daar te galopperen de ponyringen zijn verschrikkelijk slecht.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-01 21:29

Wel een eers dat je daar op mag rijden!! Ontzettend jammer dat Jermy kreupel is...maar ja hopen maar dat ie snel weer beter is, klinkt behoorlijk ernstig wat ie heeft

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-01 07:34

ja vond ik ook wel ernstig klinken. zal binnekort wel ff doorvragen erover. volgens mij na t weekend zouden ze weer verder kijken (heb t niet helemaal precies opgevangen) maarja t zijne r dus 2 tegelijk die t zelfde hebben wat een beetje onverklaarbaar is. das dus helemaal fijn. en ben ook wel heel blij dat ik op scott mag en t is best wle een eer. maar toch had liever mn vertrouwde jerke gehad das toch wel mijn schatje. en mijn showballetje.