Ha ha.....ik geloof er geen drol van.Jullie wel?Erg vermakelijk is dit nieuwtje wel.kan helaas geen Nederlandse versie van dit artikel vinden, dus zul je het mat de Engelse moeten doen.http://www.santafenewmexican.com/news/local_news/a-marriage-that-became-a-royal-mess/article_c11eba1b-8710-5d17-8efc-1f61770dfb83.html
anneliesdj schreef:Hoe betrouwbaar is die bron?Ha ha....dat is nog een officiele amerikaanse courant ook......maar aan de manier van schrijven kun je zien dat ze er ook geen bal van geloven.
Er staat wel dat hij zijn geboorte akte ofzo heeft laten wijzigen en daar Beatrix op heeft gezet. Vraag me af of dat zomaar eenzijdig kan, daar heb je dan toch verklaringen of dna voor nodig lijkt me. Dus klinkt niet erg geloofwaardig.
Dusssss:Beatrix heeft een kind gekregen waar niemand weet van heeft?Yeh right Bij een man zal dat best lukken. Maar een kroonprinses die een zwangerschap verborgen weet te houden, ook in die tijd, geloof ik geen snars van.Maarrrrrrr je kan nie weten natuurlijk.