Billy voor het eerst onder het zadel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia1993_

Billy voor het eerst onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-15 15:13

Hallo Bokkers :D ,

Laat ik beginnen bij het begin;
3 Jaar geleden heb ik een veulen gefokt uit mijn eigen hengst en merrie.
Dit is paps;
Afbeelding
En mams;
Afbeelding

Daaruit kwam Billy, en Billy is gisteren 3 jaar geworden.
Ik bedacht me dat het tijd werd om hem aan het werk te zetten zodat hij geld op wedstrijden kan verdienen en zichzelf zo kan 'onderhouden'.
Hij deed het heel goed en de foto's wil ik graag met jullie delen omdat ik zo trots op hem ben! *\o/*

Afbeelding
Opstappen, mijn vriend was bezig met foto's maken dus er was niemand om hem vast te houden.
Ik hoef geen commentaar op mijn cap, want daar gaat mijn hoofd altijd zo van zweten. :+

Afbeelding
Voor het eerst iemand op Billy zijn rug! Hij vond het niet zo heel spannend.

Afbeelding
Stappen naar de bak, is hij niet knap? <3

Afbeelding
De slofteugel er omheen gedaan want anders loopt hij de hele tijd met zijn hoofd in de lucht en dat wil ik niet hebben.

Afbeelding
Het eerste drafje, achterhand mag er wat meer bij. Geen commentaar op mijn sporen want ik wil dat hij vanaf dag 1 goed voorwaarts is want heb geen tijd en zin om hem aan het been te maken.

Afbeelding
Even kijken of hij ook kan springen - en ja hoor - dat kan hij heel goed!

Afbeelding
Afbeelding

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik heel trots op hem ben, hij moet nog veel leren maar als ik elke dag hard train dan kan ik hem hopelijk volgende week starten!

Nou ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik, hou het wel een beetje lief.
Groetjes en hoefjes van Billy. /3

Dit is uiteraard voor de grap. Modjes; weet of er zoveel foto's in mogen - zo niet dan zet ik ze in linkjes. :+

Jennifuur

Re: Billy voor het eerst onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 23:43

Prachtpaard! Hij kijkt zo geanimeerd om zich heen, wat leuk.

Maar omg die slof... Gaat wel snel goed, ga je binnen een paar weken al wedstrijden rijden?