ik hoop dat er een paar techneuten tussen zitten hier, want wat ik me nou toch meemaak met m'n verwarming ..
Tot voor kort deed mijn verwarmingselement het prima. Hield me vooral 's nachts lekker warm, nooit geen gezeur, merkte niks van rare geluiden oid in de nacht, hartstikke tevreden dus! Ik heb 'm ongeveer 11 maanden geleden aangeschaft, weet eigenlijk niet hoelang je garantie hebt op zoiets?
Maar dan nu, het volgende probleem, of eerlijk gezegd, problemen.
Ik word steeds wakker omdat ik het íjskoud heb, kom ik erachter dat ik heel mijn dekbed toch kwijt ben! Ligt helemaal aan de andere kant van het bed.. Ook word ik regelmatig wakker van rondzwaaiende vuisten in mn gezicht, brabbelige woordjes en ruimtegebrek.
Ik snap dus helemaal niet wat er aan de hand is, de gebruiksaanwijzing vermeldt niets over dit soort problemen.. Ik ben ten einde raad hoor

Ohja, misschien belangrijk om te weten; verwarming is van 't type Mensch, grote variant, rond de 1.90 hoog en eh, ik weet eigenlijk niet hoe breed, valt opzich wel mee. Kleur is donkerwit, in 't buitenland geproduceerd.
Dus. Bokkers. Technische bokkers. Ik heb jullie hulp nodig, ik ben echt ten einde raad.

Alvast bedankt!
Het mag duidelijk zijn dat ik écht teveel vrije tijd heb...