wat is ze toch lief :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 17:46

Kom ik vannochtend half slapend op de kinderboerderij aan om te openen en de dieren te voern.

Kom ik dus aanfietsen zie ik Browny staan dus ik roep haar met "mijn geluidje" (PRRRRT) begint ze te hinneken, dat doet ze altijd vind ik zo cute Hyper!

HMMMM wat zijn paardjes toch Lovers

Groetjes melissa

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 18:59

ahh lief! *LOL*
laatst riep ik pino want hij stond in de wei, en toen ging hij ook hinneken, lief he! Lovers Lovers

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:08

Bolivia hinnikt ook altijd als je aankomt. Lovers Als ze op stal staat tenminste, als ze in de wei staat doet ze net of ze je niet hoort Lachen

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 19:36

ihhi idd heeeeel lief.

Ik heb/had 2 verzorgshetjes (dominique en elly zie profile) en die stonden een tijdje in de tuin naast ons (van d buren dus, was leuk kon ze vanaf het balkon zien Lachen ) maar eerst wandelde ik altijd met dominique en later met elly erij want die was op 11 april geboren Lachen

Maar om een kort verhaal lang te maken.. eeeh lang verhaal kort te maken, met die 2 had ik echt een band (nu nog heeh dominique luisterde alleen naar mij en haar vorige eiigenaar,ze is namelijk verkocht maar als ik haar nu zie hinnekd ze nog steeds enz en luisterd abslouut niet naar haar nieuwe verzorgstertjes hehe) maar toen ging ik een keer op schoolkamp dus ik fietste de gang uit en riep: Dag Dominique Dag Elly en toen hoorde je in koor:HINNIK dat was zoo mooi!

Groetjes Melissa

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:47

Als ik de stal binnen kom ga ik altijd eerst ff in het kastje rommelen en daarna naar Floor kijken....Roep ik van een afstandje al: Floooooooortjeeee!!!!!!! en zij gelijk oortjes naar voren en een beetje een raar geluidje maken!!!!
Zoooooooo ontzettend lief Lovers Lovers

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:27

HIhi, soms hinnikt Bolivia ook zonder geluid, zie je die neusgaten zo bewegen *LOL* Lovers

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 21:39

Ja, dat heb ik ook met Anita jr. Als ik haar roep, of alleen maar langsloop en ze ziet me, begint ze meteen te balken Lovers . Maarja, daar is de rest niet zo blij mee, want dat maakt een beetje erg veel lawaai *LOL*