Als je fruit eet krijg je wormen van veel wassen word je kaal. En als straks de bom zal vallen, nou dan gaan we allemaal. Katteharen zijn vergiftigd, geef geen zoentjes aan een hond, keer nooit je rug toe naar een homo, want dan zit ‘ie aan je kont.
Negers zijn heel vaak gevaarlijk, met een mes of een pistool, en kijk ook maar uit voor joden, ook al spelen ze mooi viool.
En dat is allemaal angst, allemaal angst. De aller grootste schreeuwers zijn dikwijls het bangst. En als er ooit iets gebeurt, nou dan moet het zo wezen, wie het meeste angst heeft, heeft vaak het minst te vrezen.
Als je scheel kijkt en de klok slaat blijf je heel je leven scheel. Als je zout morst krijg je ruzie en betaal ik niet te veel? Loop nooit onder langs een ladder, en op wijzen staat een jaar. In onder bomen staan bij onweer schuilt een levensgroot gevaar.
Als je ouder wordt dan komt vanzelf de generatiekloof. En wie vloekt gaat naar de hel. Van masturbatie wordt je doof, WAT??? Van masturbatie wordt je doof.
En dat is allemaal angst, allemaal angst. De aller grootste schreeuwers zijn dikwijls het bangst. En als er ooit iets gebeurt, nou dan moet het zo wezen, wie het meeste angst heeft, heeft vaak het minst te vrezen.
Vrijdag 13 blijft gevaarlijk. Van veel lezen word je blind. Trouw je met je achternichtje, krijg je een ongelukkig kind. Als ik maar geen lekke band krijg, en stink ik niet uit m’n mond. Ben ik niet te laat verzekerd. Dokter, ben ik wel gezond.
Van tomaten krijg je puistjes, van veel koffie wordt je rood. Van sigaretten zieke longen, en van leven ga je dood.
En dat laatste is waar, da’s helemaal waar. Het klinkt misschien wel banketstaaf, maar toch is het waar. Maar ‘t kan nog jaren duren, dus niet van dat bange. Heb je angst voor morgen, dan moet je vandaag gaan hangen.
Tekst van robert long. Zit op zich veel waarheid in
assie
Geplaatst: 01-09-01 22:48
Erg goede tekst!! Als ik vooral die dingen bang zou zijn... dan kon ik gewoon niet meer leven. Gelukkig staat er niet in dat je bang moet zijn voor paarden
Pink_Horizon
Geplaatst: 02-09-01 00:59
hihi klopt best wel jah, tis alleen een pokke tijd lezen
Nimber
Geplaatst: 02-09-01 07:01
ik ben het mee eens overgens loop ik zo onder ladders door en zoen ik mijn paard etc. haha ik ben echt een viespeuk en niet echt bang dus:)
Spirit
Geplaatst: 02-09-01 10:49
Citaat:
Op 2001-09-01 23:32, schreef stef: Van veel lezen word je blind.
Oh-oh! Moet toch maar minder gaan Bokken dan he,
Cody
Geplaatst: 02-09-01 14:13
Hey lachen wat een leuk gedicht!
scooby
Geplaatst: 02-09-01 14:15
haha, doet me denken aan me vader, zegt ook altijd van dat soort dingen
Soraya
Geplaatst: 02-09-01 21:47
haha, ik geef floor altijd een zoen op dr neus, ik bok te veel/chat te veel (dus te veel lezen), ik rook, ik eet altijd fruit, ik was mn haar iedere dag anders zit ut niet, ik geef altijd een zoen aan mn hond(op dr kop ofzo) moet ik nu bang zijn
_________________ Floor is the best fjord in the world!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Soraya op 2001-09-02 22:47 ]</font>
ikke
Geplaatst: 02-09-01 23:18
Robert op z'n sterkst. Ik mag zijn teksten wel. Lekker hard, recht voor z'n raap maar zo waar als..... het leven zelf. Soms welliswaar kwetsend voor bepaalde mensen, maar hij houdt je toch ook wel een spiegel voor.