Mensenwelzijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elsemieke

Mensenwelzijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 10:38

Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jullie het forumonderdeel 'Mensenwelzijn' lezen. Lezen jullie 'Mens en welzijn' of 'Mensen welzijn'? Zelf lees ik altijd 'Mens en welzijn'. Echter, omdat het over het 'Welzijn van mensen' gaat, kan het best zijn dat het tweede in eerste instantie bedoeld is! Ben ik de enige die hier grondig over kan nadenken? :(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:55

Elsemieke schreef:
Eigenlijk ben ik best benieuwd hoe jullie het forumonderdeel 'Mensenwelzijn' lezen. Lezen jullie 'Mens en welzijn' of 'Mensen welzijn'? Zelf lees ik altijd 'Mens en welzijn'. Echter, omdat het over het 'Welzijn van mensen' gaat, kan het best zijn dat het tweede in eerste instantie bedoeld is! Ben ik de enige die hier grondig over kan nadenken? :(

Maakt het verschil dan?
En als het Mens en Welzijn had moeten zijn, dan had dat er wel gestaan. Maar er staat Mensenwelzijn.
Maar volgens mij maakt het qua interpretatie helemaal niks uit. Dus ik denk inderdaad dat jij de enige bent die hier over nadenkt. :')

Elsemieke

Re: Mensenwelzijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 12:10

Het gaat ook niet om de interpretatie, maar om het lezen van het woord en het gebruik van al dan niet zichtbare spaties.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:52

Elsemieke schreef:
Het gaat ook niet om de interpretatie, maar om het lezen van het woord en het gebruik van al dan niet zichtbare spaties.

Ik zou geen spaties gaan zien op plekken waar ze niet staan. Het is mensenwelzijn, zo staat het er ook.

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:08

Ik lees ook mens en welzijn, voor mn eigen overzicht. :)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:21

Mensenwelzijn :)