AAAAAH maandag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 10:04

krijg ik gisteren op de manege te horen. dat ik maandag naar school moet aaaaaaaaaaaaah. en dat ik dus gister morgen een intro had. nouja ze zouden me een brief sturen. die heb ik dus mooi niet gehad. dus kon ik het ook niet weten. nouja nu moet ik vandaag mn rooster ff ophalen en nog iets.
maar weetje maandag naar school. na 4 maanden vakantie dat kan toch niet. ik dacht eigenlijk dat we pas woensdag weer moesten. en dat ik tot die tijd niets hoefde te doen. nouhou t is gemeen. ik wil vakantie hebben. maandag das nog 3 nachtjes slapen. en dan moet ik smorgens naar school en heb ik waarschijnlijk 's avonds ook nog een paar lessen. pfffff dat is toch niet eerlijk kan t leven zo hard zijn? aaaaaaaaaaaaaaah vindt het gemeen. en maaike hoeft pas dinsdag.
nouhou

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 10:07

ahhhhhhhhhhhhhh wat zielig Knipoog !!!

Maar ik moet ook maandag weer naar school hoor dus misschien is dat een troost. En sommige mensen zijn zelfs al begonnen Tong uitsteken !!!

En ja eens moet je weer beginnen. En voor jou is dat helaas maandag.

Heeeeeel veel sterkte *LOL*

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:16

Aaahhh, wat zielig voor je. Ik voel echt met je mee *snotter, snotter* Haha!
Maar ik zit al weer vanaf vorige week donderdag op school. Ut is echt verschrikkelijk saaaaai!!!
Hoe kom jij eigenlijk aan 4 maanden vakantie??? Ik heb er maar 2 gehad *ik is jaloers*
IIG, succes op school alvast

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 11:30

eeeeeeh moeten we t daar over hebben?
nouja omdat ik bleef zitten en dat heel vroeg wist. en ik toch van school af moest ben ik gewoon eerder gestopt met school. en kwam ik af en toe voor de gezelligheid nog langs.
nouja raak steeds verder uit mn humeur. heb mn rooster opgehaald. en t is ideaal opzich dan. van 8.45 tot maximaal 15.45 naar school. alleen ik heb wle 2 avonden les. eerst zou dat maandag avond alleen zijn. nu is t maandag en woensdag avond geworden. dus dat betekend dat ik naar een andere les moet. en dat wil ik dus niet. heb de meest leuke les die er bestaat. echt super gezellig en altijd maar een klein groepje. en nu kan ik daar dus niet meer rijden. en omdat er maar 2 countrylessen zijn moet ik daar ook mee ophouden. omdat ma en wo de countrylessen zijn. dus dat betekend dat ik gewoon weer met een engels zadeltje moet gaan rijden. niet zo erg maar die lessen zijn minder leuk. dus nu moet ik naar een andere dag toe. en ik zou niet weten welke. dus ja dat moeten we ff overleggen maar ik baal wle flink daarvan

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:49

euuhhh marjo ruilen ??? ik naar school en jij hier werken *LOL* .

Vooral met de #%&%"# computer hier Haha! .

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:49

aaaaaaaaaaaaaah arme marjo 's avonds naar school das idd balen helemaal dat je daardoor ook nog je hobby moet omgooien.
pfff en ik baal al zo dat ik moet werken overdag laat staan 's avonds!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:52

heb je veel tussenuren? Ik gelukkig niet, ik heb er 'maar' 4 en dan bof ik nog, een vriendin van mij heeft er 9. Hoezo ze kunnen niet plannen..... Gelukkig komen er over 3 weken weer nieuwe roosters en dan hoop ik dat ik maar 2 tussenuren ofzo heb
Wel baalder dat je ook 's avonds les hebt!! Kunnen ze dat niet verzetten? Dat je op woensdag vrij hebt?
Ik hoop het heel erg voor je
Grtz. Astrid

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 12:06

nee dat kan niet verzte worden. achja niets aan te doen. heb best wel leuk rooster. maandag van 8.45 tot 14.00 mety 2 uur OLC (open leercentrum) en mijl en ned en 's avonds. dinsdag 3 uurtjes maar woensdag 8 (das mn langste dag) en 's avonds ook nog 2 en dan donderdag 2 uurtjes en vrijdag 6. dus t valt reuze mee in totaal (7*4+1 uurtjes les 29 dus) en donderdag lekker veel uurtjes vrij.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 12:09

Ik vind het helemaal niet erg dat ik weer naar school moet!!!

Het laatste jaar heb ik gewerkt (met opleiding gestopt in november) en dat wil ik nooooooit meer. IK HAAT WERKEN
dan is school echt 10 keer beter. Toen zat ik in de supermarkt van 8 tot 18. Nee das leuk Misselijk blieb blieb blieb, 40 uur per week kassa kassa kassa

en nu: rielekst man! Van 9 tot 2 elke dag, heeeerlijk! beetje niks doen en lol hebben, fantastisch!
Ik moest dit jaar werken van mn ouders, omdat ze erg kwaad waren en me niet thuis wouden hebben. Maar school is het echt het beste wat je kunt hebben, GELOOF ME