Nouhou, ik ben verkouden!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 10:01

Gister op stal begon het al, ik helemaal happy ik denk dat komt vast van het hooi en het stro (ik was aan het mesten en had Polly in een andere box een hooinet gegeven) buiten was het ook wel weer over. Thuis lekker gedouched en het was helemaal niet over Boos!
Op mijn werk heb ik ook de hele avond zitten niezen en nu voel ik me net een gebruikte theedoek.
Maarr ik heb gelukkig geen koorts dus ik ga lekker wel werken vanavond (woensdagavond werken is leuk Lachen Lachen ) en ga strakkies lekker naar stal, maarr neem wel eerst een asprientje in en een hooikoortspilletje. Ik denk dat iik ook maar zakdoekjes meeneem.
Zijn er meer mensen verkouden?? Ik zie hier ook ineens allemaal mensen met jassen aan en ik gister vrolijk in mijn t-shirtje naar huis fietsen, was toch wel errûg koud.

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:13

Ik ben ook hartstikke verkouden en heb een keelontsteking. Verdrietig

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:36

ja ik ben ook snotverkouden

het weer is ook zo wisselvallig, maandagochtend was het nog 20 graden en vanochtend was het 5 graden. Gistermiddag ben ik thuis gebleven van mn werk en ik heb alleen maar gesplapen.

Bah, ik haat verkouden zijn, daarbovenop heb ik ook nog hooikoorts, dus ik loop bijna altijd met een snotneus en nu helemaal

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 18:51

Ik ben net klaar met verkouden zijn Lachen Yay! Mn neus zat verstopt en ik moest ook heel de tijd niesen en kreeg keelpijn Frusty Gelukkig is het nu heeeeelemaal weg. Dromen (denk die slaapZ's weg Haha! )

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 19:57

ik begin ook verkouden te worden Frusty
godzakke!