Maar vanacht had ik mijn raam op een kiertje staan want het was zo heet! Hoor ik opeens een hele harde klap. Ik schrok dacht dat me raam dichtsloeg door de wind. Maar nee dat zat nog goed, kijk ik beneden, staat de kat daar ineens terwijl ie daarvoor nog naast me lag! Was die sukkel uit me raam gesprongen en hij was op de stoel gesprongen die beneden staat! Haha, hij had gelukkig niets ondanks ie van de eerste verdieping was gesprongen! Maar goed ik hoop dat ie het nou niet meer doet
. Hebben jullie ook van die maffe huisdieren?
Die is echt gestoord!!!
. Dus als ik hem in zijn kamer opsluit heb ik een probleem! Hihihiiihi 
vooral mijn hond.. (honden passen zich aan aan t baasje
) nee mijn hond is al heel oud. Maar vroeger was ie wel gek hoor
als hij een andere hond zag lette hij niet meer op wat er voor zich gebeurde en liep hij wel eens super hard tegen een paal of hek op. En dan écht in "volle galop" op die paal af en ineens BOING..
) en in de zomer vangt hij er soms wel 3 per dag! echt vies.. hij mauwt ook niet maar hij zegt altijd prrrrrrrrauw, maar hij is wel superlief. Dieuwertje zeurt de hele dag om kattenmelk en voor de rest slaapt ze of ze ligt bij je op schoot. Het konijn is ook een beetje vaag, die laat ik elke dag even los in de tuin en dan maakt ie hele rare sprongen en hij gaat keihard rennen.. 

.
, heeft een uithoudingsvermogen examen gedaan voor 20km naast de fiets, kan behendigheid en is supergroot)
ruzie te maken met een andere kat onder mijn slaapkamer raam!!!