Huisdieren...!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 21:59

Ik heb thuis twee katten. Een rode kater en een poes met alle kleuren. De lapjes poes, heet Simba en het is een echte dame. Echt een tutje. Maar ze is wel heel erg slim en handig. Als ze bijvoorbeeld op een kast springt kijkt ze eerst en ontwijkt ze alle spullen heel handig. De rode (Tommy) daarintegen die gooit alles om! Echt een klungel! Hij loopt ook weleens stiekem op het dak als ie door het raam sneakt en dan kan ie niet meer terug. Lachen Maar vanacht had ik mijn raam op een kiertje staan want het was zo heet! Hoor ik opeens een hele harde klap. Ik schrok dacht dat me raam dichtsloeg door de wind. Maar nee dat zat nog goed, kijk ik beneden, staat de kat daar ineens terwijl ie daarvoor nog naast me lag! Was die sukkel uit me raam gesprongen en hij was op de stoel gesprongen die beneden staat! Haha, hij had gelukkig niets ondanks ie van de eerste verdieping was gesprongen! Maar goed ik hoop dat ie het nou niet meer doet Lachen . Hebben jullie ook van die maffe huisdieren? Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:02

Jah een Hollandse Herdershond Langhaar, hij heet Wolf en is 4 jaar Lovers Die is echt gestoord!!!
Hij is al een paar keer tegen een paaltje aangelopen omdat ie weer eens zn aandacht op iets naast m had Haha!
En soms als k m uitlaat en hij heeft gepoept gaat ie als een gek rondjes rennen om me heen. Doet ie ook wel eens als ie in een gekke bui is door de tuin. Hij heeft soms echt van die rare buien! *LOL*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:03

haha wij hebben een boel vissen een tuinegel (slaapt in onze tuin overdag en 's nachts scharrelt hij rond voordat ie de buurt intrekt)
En stomme parkiet die echt gestoord is hij denkt regelmatig dat hij vermoord wordt en gilt/krijst het dan uit.
(meestal zit er dan een vliegje in de kooi het watje)
en 5 tamme ratten die ook zo gek als een deur zijn (mhhh misschien door het voer?)
vooral zwartje die loopt me overal achterna tot zelfs in de douche!en als ik te hard loopt gaat ze rennen en klimt ze in m'n broek Verward

Dan hebben we nog Lodewijk en Hinke ookal zo maf maar daar heb je vast al genoeg over gehoord.
Als laatste heb ik dan nog een zusje ze is handtam maar niet zo heel braaf.
meestal sluit ik d'r op in d'r kamer maar ze loopt steeds weg.. tja ze is best slim want ze kan deuren openen

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 22:05

hahahahahaha ja ik heb een broer! Maar die is helaas iets sterker als mij Boos! . Dus als ik hem in zijn kamer opsluit heb ik een probleem! Hihihiiihi Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:07

Ik heb zelf drie katten en twee suikereekhoorns. Één van mijn katten heeft een soort vluchtgedrag. Als het huis uit kan, dan gebeurt dat (alleen woon ik in een vrij drukke omgeving). Dagelijks springt deze van vier meter hoogte naar beneden. Niet normaal te noemen dus..

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 22:09

Hihi, das inderdaad niet normaal, hihi!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 06:51

Ik heb hele normale dieren Schijnheilig vooral mijn hond.. (honden passen zich aan aan t baasje Knipoog ) nee mijn hond is al heel oud. Maar vroeger was ie wel gek hoor Clown als hij een andere hond zag lette hij niet meer op wat er voor zich gebeurde en liep hij wel eens super hard tegen een paal of hek op. En dan écht in "volle galop" op die paal af en ineens BOING.. Bloos
verder hebben we nog 2 parkieten die ook denken dat ze vermoord worden ofzo, vooral 's middags rond 3 uur beginnen ze allebei ineens kei hard te kreisen. En als ik zit te bokken dan kreisen ze altijd mee met de muziek Clown

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:26

Citaat:
Op 2001-08-29 07:51, schreef Nathalie:
Maar vroeger was ie wel gek hoor Clown als hij een andere hond zag lette hij niet meer op wat er voor zich gebeurde en liep hij wel eens super hard tegen een paal of hek op. En dan écht in "volle galop" op die paal af en ineens BOING.. Bloos

Ik ken het *LOL* Dat is echt zoooo lachuh! Hahaha Wolf kijkt dan altijd zo van, HUH!? Verward Ff hooffie schudden en hij loopt zo weer verder Haha! Lachen Haha!

Ik heb trouwens ook een broertje van 9. Die is echt vet irritant. Hij luistert heel slecht en is heel brutaal! Maar hij is ook wel een beetje dom hoor. Hij doet Wolf zo na! }> *LOL*

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:57

Ik heb een berg vissen (waaronder guppy's en die jongen aan niet normaal meer), eerst zat er ook een kikker bij maar die is dood.

Verder heb ik 4 ratten, Tijgertje, Midas, Igor en Daantje. Tijger is een echte knuffelrat, hij is ookal oud, Midas heeft pasgeleden vriendschap gesloten met Daantje alleen snapt Daan dat niet (dus die valt telkens aan hij zit wel apart), Igor voelt zich mijn persoonlijke bodyguard, als er iets gebeurd gaattie voor me zitten en valt zonodig aan.
En Polly, ook gek maar dat weten jullie inmiddels.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:39

2 katten en een konijn heb ik.. de ene kat is een schildpadpoes (lapjeskat zonder wit) en zij is al 19 jaar (Dieuwertje).. de andere is een rood katertje en hij = 2 jaar (Tarzan) t konijn is ook al 9. (Snuffie, ja origineel he?) Tarzan is het gekste van het stel... Hij ligt heel vaak "dood" op z'n rug in de kamer, met zijn pootjes omhoog en z'n kop naar achteren! En hij eet konijnenvoer, en in de schuur daar stinkt het naar paarden (staan al m'n spullen Haha! ) en daar is hij altijd heel bang, als hij naar buiten wil moet ie eerst door de schuur en dan gaat ie sluipen omdat hij zo bang is, als je hem dan laat schrikken springt ie van schrik wel 2 meter de lucht in! jah hij is gewoon een supermaf beest.. hij eet ook mollen (alleen het kopje eet hij op Misselijk ) en in de zomer vangt hij er soms wel 3 per dag! echt vies.. hij mauwt ook niet maar hij zegt altijd prrrrrrrrauw, maar hij is wel superlief. Dieuwertje zeurt de hele dag om kattenmelk en voor de rest slaapt ze of ze ligt bij je op schoot. Het konijn is ook een beetje vaag, die laat ik elke dag even los in de tuin en dan maakt ie hele rare sprongen en hij gaat keihard rennen..

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:41

Oke, wij hebben:

1 Knettergekke Golden Retriever hobby: dansen
1 Mannen met rood haar hatende Rottweiler
1 Gepensioneerde jachthond hobby: slapen
1 Kortharige Jack Russel hobby: spitten
1 Ruwharige Jack Russel hobby: de kortharige pesten

Wel een gezellige boel hoor!! *LOL*

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:30

ik heb nu geen huisdieren meer, alleen mijn broer heeft twee vogels en 3 vissen

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:46

Ha mijn hondje is heeeel veel voor me
[img]../upload/150/dsc00071.jpg[/img]

Ze wordt op 1 november al 7 jaar snif. Gaat veels te hard.

Had nog een parkiet maar mijn hondje vond hem wel errug lekker en vrat hem helemaal op (lagen alleen nog veren op de grond).

Verder zal ik nog wel de nodige rare niet zo fijne beesten in huis hebben hiih Frusty .

Tja en mijn grootste beest is natuurlijk Marco (spades) Schijnheilig .

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 13:53

Jaaaaaaaaa!!! Haha!

[img]../upload/295/kipfazant.jpg[/img]
Die ene is een kip en de andere een fazant. Ze moesten toevallig net allebei een ei leggen dus zaten ze samen in het hokje.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: * Ellen * op 2001-08-29 14:54 ]</font>

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:08

Nou mensen, ik heb er ook een heleboel:
Thai Ridgeback Kampioen The Thembisa Thafari (doe ik hondenshows mee, heeft 5 diploma's, en ik doe er behendigheid mee)
Thai Ridgeback The Thembisa Thanova (halfzusje van Thafari, mag ook af en toe mee naar een show, heeft 3 diploma's, doe ik ook behendigheid mee)
Dalmatier Duke Spotted of Easterwood ( heb ik 2dehands, tja iedereen wil een 'stippenhond' he, maar denkt niet na Verdrietig , heeft een uithoudingsvermogen examen gedaan voor 20km naast de fiets, kan behendigheid en is supergroot)
Sphinx Belfry Mr. Bo Jangles (is een niet blote naaktkat, is ook 2dehands errug zielig en ziek bij ons gekomen, voelt heerlijk zacht aan)
Oosters Korthaar Straatman's Luca (errug klein bijdehand poesje, zag ik bij een Kattenshow en moest ik hebben, echt mijn knuffelbeest)
En natuurlijk mijn eigen gestoorde paardje Luna(tic) Haha! !!
Wat een zooitje he Verward .

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:44

Wij hebben nog twee katten thuis Mimi en Moortje.
En Mimi was zo ardig om vorige week om 4 uur s'nachts Extreme duivel ruzie te maken met een andere kat onder mijn slaapkamer raam!!!
Er kwam me toch een geluid uit niet te geloven.
Dan heb ik zelf nog 2 cavia's en die langhaar die racet als een gek door het hok heen, ze verbruikt al haar energie voor het rennen en is dus ook nog niet zo groot.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 16:57

heb ook een lapjespoes, een tut en een rooie ook lomp hiih loulou en dizzy beide 3 jaar., tweeling en dan nog spider die speels is
ook rood

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 20:33

Het ligt denk ik aan de rode kleur van de katten Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Imposante op 2001-08-29 22:02 ]</font>

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 08:17

Ik heb vier katten:

1 zwarte kater, Doerak, doet zijn naam eer aan, 8 jaar
1 cypers met wit, Joris, echt een goedbloed doet niemand kwaat (ex mishandelde kater) 6 jaar
1 roodbonte poes Cathy, schat, bang 3 jaar
1 rode katertje Pommetje, 3 maanden oud, moederskindje wordt wel een echte schootkat

Daarnaast uiteraard vlooien ....... *LOL* Voor honden geen tijd, katten zijn makkelijker. Ze hebben een luik naar buiten en vermaken zich zo goed.

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:03

Ik heb twee katten:
Kinky en Fleurtje(fleurtje is de lapjeskat)
[img]../upload/842/katten.jpg[/img]
Mijn moeder heeft nog twee honden (een echte en een "nep" bordercollie). Een komt er uit het asiel en de ander komt bij een fokker vandaan. Ze heten Breda en Amira. verder nog 5 paarden (maar dat zijn niet echt "huis"dieren..hihi)
Groetjes wendy Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 10:19

Ik heb de domste dieren van de hele wereld. Erg lief hoor, daar niet van, maar echt oliedom.

We hebben 3 katten. Dicky-Dick (rood-witte ex-kater) miauwt hele dagen; die vertelt hele verhalen en kijkt raar op als je wilt dat 'ie es gezellig een tijdje z'n kop dichthoudt.
Tommy is een cyperse poes, die regelmatig mis springt. Probeert ze op de bank te springen, maar let niet op, dus DREUN daar gaat Tommy weer. Snel wassen dan he, dan valt het niet op *LOL*
Grover is een zwart soort persje, en die is bang voor de deurbel en vangt alles wat los en vast zit. Ze vangt bv ook de eettafel en bijt dan heel 'gevaarlijk' in de tafelpoot!

Ons konijn heet Poessie wat da's lekker handig als je binnenkomt. Roep je "He poessie" en er zijn er vier tevreden! Poessie heeft een totaal verkeerd referentiekader en snapt niet dat ze een konijn is.... Snapt ook niet dat de poezen niet met haar willen spelen!

Nou ja, Milena daar hoeven we het niet eens over te hebben. Die liep gisteren los in de bak, hoorde mij achter de deur (1.80 hoog), trekt een sprintje, maakt een slidingstop, maar helaas.... te laat. Vol met d'r kop tegen de deur... Hahaha, ik heb nog nooit een paard zo dom zien kijken!

Tja en Leo? Als je de op een hindernisje afrijdt, heeft 'ie zoiets van "sjezes ben je blind ofzo, daar staat wat hoor! Ik kan m'n poten wel breken!"

Echt zes heldere lichtjes dus.... Lovers

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 11:15

Ik heb een cyperse kat die heel de dag praat,net als die van sonja en inderdaad als je dan zegt dat ze der mond even moet houden gat ze vrolijk door.
Ze kan ook heel lelijk praten als ik ook boos ben, dan moppert ze echt als ik bv zeg "schiet op van dat balkon af '' dan komt ze mopperend naar binnen snel langs mij gewandeld.

En dan heb ik nog een konijn die gewoon konijn heet Haha!

En dan nog een fjordenondeugd Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 12:14

ooh.. Dieuwertje van ons die houd ook hele verhalen, ga ik een liedje met haar zingen.. "poesje" "mauw" "kom eens" "gmauw" ik heb lekkere melk voor "mjouw"

Tarzan komt me iedere ochtend wakker maken, gaat ie op m'n bed zitten en heeel zachtjes in m'n arm bijten, of hij gaat op m'n hoofd liggen!! gek beest...

Annemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 12:18

Mijn hond *. Het is een labrador van 9,5 jaar. Ze doet echt alles voor eten. Het is echt een circushondje, hihi
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 04-02-22 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt