Tsssss

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 22:18

Nu ben ik een keer tot wat later op Bokt omdat het dan altijd zo gezelli schijnt te zijn. Nou, ik merk dur nix van! Dr moeten wel nieuwe berichtjes komen hoor! Ik wordt Gaaaap van dit.. Dit is saai. Kan k nezzo goed gaan slapuh Dromen Lachen Wat ik ook eigenlijk moet Frusty Vroeg he? Verdrietig

*LOL*

Nieezzoooo stil zijn allumaaaaal! Clown

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:22

okeej okeej okeej... omdat je zo aandringt Tong uitsteken

ben op moment ff virusscanner alle bestandjes aan laten checken.. hopen dat de virus er al af is en anders zo er ff afhalen.. (zie topic met naam:"kazaa")

moet er morgen VEEEEEEEEEEEEEELS te vroeg uit.. moet al om half 11 bij de kapper zijn.. pfffff (ff lekker al de schoolgaande mensjes pesten! GNAGNA Haha! ik had eerder vakantie en nog langer vakantie dan verschillende hier, LIFE CAN BE SO GREAT! *LOL* )

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 22:35

Ik heb Kazaa dr afgepleurd net, en ben betrapt door mn moeder dak nog nie in bed lag Scheve mond\ Nu zit k dus op mn vaders pc terwijl ik zogenaamd in de badkamer bezig ben (de kraan loopt) Schijnheilig

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:44

foei dat kostbare water.
Ik doe het ook wel eens tandenpoetsen tijdens het bokken enzo (moet ik nog steeds doen grr)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 09:31

Hihihihi, de douche loopt nu ook al heel de tijd Schijnheilig En we moeten om elf uur weg zijn Schijnheilig Schrik me dood. Mn vader komt net boven, maar die zegt niks Verward *fieuw* *LOL*