Aaliyah is dood!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 21:37

Hebben jullie het gehoord? Aaliyah de bekende actrice en R&B zangeres is dood. Ze zat in een vliegtuigje dat boven de Bahama's vloog met 8 personen en het toestel is neergestort! Echt heel erg. Ze speelde in Romeo must die en ze zong bekende liedjes zoals Try Again enzo. Wauw ik vind het wel erg hoor! Ze was nog vet jong en populair enzo.

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:41

ja erg he!!! Maar er staan al zo'n 3 berichtjes hierover op Bokt Lachen

ik vind het echt raar! Al die bekende mensen die dood gaan! Brood, Millecam en nu Aaliyah! Verdrietig

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:42

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 21:45

Oeps, zie het al!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 09:35

en ook nog bij jeugdhonk staat ie!!!! ik was er gisteren echt wel helemaal kapot van!! Nu gaat het wel weer beter!!!

En dan wil ik ff bij deze zeggen!:
niemand die ik tot nu toe heb gesproken die begrijpt hoe zoiets ligt bij je! Ik was echt een megafan van haar en dr cd ligt ook nog ergens op mn kamer.
Ik stel me echt niet aan!!! En zoals Fonnie (d8 ik) had gezegd dat meisjes nou eenmaal gevoeliger waren!! KLOPT!!! ik heb alleen maar nare reacties erop gehad van jongens Boos!!!!!!!!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 09:43

Citaat:
Op 2001-08-27 10:35, schreef Soraya:

Ik was echt een megafan van haar en dr cd ligt ook nog ergens op mn kamer.

Soraya begrijp me goed.. dit bedoel ik niet om je aan te vallen of om je af te zeiken ofzo, maar zoals je dat zegt van:"dr cd ligt ook nog ergens op mn kamer" Mezelf kennende is dat dan dat het ergens tussen de zooi ligt..

en ze heeft overigens 3 cd's uitgebracht Lachen en als MEGAfan zou je die denk ik wel hebben..

Nogmaals niet om je af te zeiken of aan te vallen.. maar ik snap gewoon nog steeds niet waarom je dr zo op reageert...zou haast het idee krijgen dat het om aandacht gaat ofzo...

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:00

whaha begin je hier nou ook al bartje?
Maak je nie dik, dun is de mode Gaaaap Tong uitsteken

Linski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:02

ik vind het gewoon vaag dat iedereen zo reageerd ik bedoel natuurlijk is het erg enzo hoor... maar er gaan ik weet niet hoeveel mensen dood en dan gaat er 1 iemand die bekent is dood en dan is de hele wereld (....bij wijze van spreke...) geschokt.

gr linda

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:30

Das toch ook wel logish. Omdat ze bekend is KENT heel de wereld haar. Onbekende mensen kent niet iedereen he *duh Lachen *
Maar als er een aardbeving in weet ik veel waar geweest is en dat is op tv dan vindt 'heel de wereld' het toch ook erg? Dan helpen ze die mensen toch altijd met acties? En die mensen zijn ook niet bekend, of wel? Scheve mond\

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:41

blijkbaar ben'k dan op dat gebied heel ongevoelig ofzo, maar als er ergens een aardbeving is geweest dan heb ik ook zoiets van.. tja.. banketstaaf.

Ik voel me nou niet echt poedersuiker als er iets gebeurt met mensen die ik niet zelf ken of wat ik zelf meemaak..

Toen een jaar geleden een gozer verongelukte met zn scooter.. toen heb'k me wel flink poedersuiker gevoeld jah.. (gelukkig is het zaterdag nacht alleen bij wat schade aan de scooter is gebleven bij Geert.. pff.. een vriend die voor me een aanrijding had met andere scooter)

Maar jah.. daar zal'k dan wel weer een jongen voor zijn Tong uitsteken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 10:50

Ik vind het ook niet supergeweldig-erg ofzow, maar toch. Ik kan niet m'n schouders ophalen gewoon van. Ja okeej, weer eentje minder Scheve mond\

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:12

Jah okeej, dat is natuurlijk ook wel zo. Ik zit er ook niet heel erg mee, maar toch.. Het is wel erg

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:28

Ik snap het eerlijk gezegt niet Scheve mond\ Hoe kun je nou over iemands gevoel zeggen of het slecht is, en of dat kan of niet. iedereen voelt toch wat hij/zij voelt?
Ik kan er ook niet van wakker liggen hoor!!!
maar als iemand dat nou zo voelt?