droom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 07:22

wat is jullie meest idiote droom geweest?
<HR>
ok, ik ben een zeemeermin. een paarse geloof ik met rose haren Haha! ik kwam in een onderwater kerk *LOL* en daar gingen een haring en een kabeljauw trouwen. IN een bruidjurk en mEt een hoedje op.
<HR>

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 07:29

hahaha *LOL*

ik heb ooit eens gedroomd dat ik heel goed kon paardrijden en toen ging ik mee doen aan een concours tegen anky van grunsven. ik won en ik kreeg bonfire *LOL* als zij zou winnen kreeg ze Robin. maar ik had gewonnen. Had toen dus Bonfire gekregen Lovers Toen reed ik met Bonfire een spring-concours tegen Piet raymakers maar die verloor ik. De troostprijs was Junior van anky van grunsven *LOL*
en een half jaar later had ik een hele dressuur stal met 70 paarden *LOL*

Robin, ik hou van je!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-08-24 08:30 ]</font>

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 07:35

Nou ik heb heeeeeel wat idiote dromen gehad.

Ik heb zelfs een keer gedroomd dat ik samen met Kanjer en Anky met Bonfire een clinic gaf op een of ander paardenspektakel. Kanjer deed het super goed en Anky vond 'm helemaal geweldig.

Dat was echt een leuke droom! Ik was die dag daarvoor naar paard 2000 geweest en heb toen heel veel clinics gezien. Misschien dat het daardoor kwam ofzo.

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 11:11

ik droomde altijd dat als ik naar de peuterspeelzaal ging (was drie ofzo) dat ik werd ontvoerd door een kat, die stopte me in en theekopje en ging toen met mij tafelvoetballen, en daarna attie me op. Wat je allemaal niet verzint in slaap *LOL*

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 11:16

*LOL*
ik had vroeger altijd een melodietje in mijn hoofd, tweetonig en heel snel, hoe harder dat melodietje draaide hoe kleiner ik me voelde. op een gegeven moment was dat keihard en ik zo klein als een hamster en toen moest ik hout gaan halen Verward kwam niet eens onder een blad uit Frusty
<HR>
of ik zat opgesloten in een wc, en daarboven hing een loeigrote kat die me telkens krabde. ik kroop onder de deur door en ging naar buiten het was donker en de latarn deed het niet want er zat een heeeele grote slang op.

Schijnheilig

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 12:01

ik droomde altijd over muren die op me af kwamen en geluiden die steeds harder en harder werden!!
En op vakantie had ik een heeeeeleeeee leuke droom gehad....met allemaal fjordjes Lovers die van mij waren Haha!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 15:22

owjeetje daar begin je me ergens over,ik droom elke nacht idioot overal over.......nou ja laat ik maar niet alles op gaan schrijven Haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:51

ik heb vannacht gedroomd dat ik wakker werd ik was jarig dus wilde snel naar beneden er was niemand beneden dat vond ik wel raar toen ik keek hoelaat t was was het 7 uur dus zou iedereen nog thuis moeten zijn. Ik zoeken en zoeken maar vond niemand. Toen rende ik naar boven en starte ik de PC op. Ik ging bokken maar er waren geen nieuwe berichtjes. Toen ging ik naar het tinkerstamboek (die site) en elke keer als ik op ee plaatje klikte kwam die tinker uit het beeldscherm. Wauw, dat was echt een super droom *LOL*

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:24

ik heb wel heel veel dromen gehad heel veel mooie Dromen Lovers maar ze komen alleen nooit uit Boos!

weet trouwens nog heel goed dat ik werd opgegeten door een krokodil en toen kon ik nie meer slapen en ben ik maar bij me ouders gaan slapen Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:58

Hahah, toen ik klein was heb ik een keer gedroomd dat ik in de tram zat en toen die stopte bij een station en de deuren opengingen viel ik eruit. Toen kwamen er allemaal mensen voor me en die gingen naar binnen en toen ging de deur dicht. Toen drukte ik keihard achter elkaar op een knopje waardoor de deuren open zouden moeten gaan en die smolt toen hahaha, toen was er nog een deur waar allemaal mensen instapten toen rende ik daarheen en toen ging de deur net dicht en reed de tram weg. Toen ging ik op de grond zitten en merkte ik dat ik bij de flat waar mijn oma en opa woonden zat *LOL* *LOL* *LOL*