haha m'n buurjongetje van 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 21:23

Het was vanmiddag warm en ik had dus geen zin om nog naar de paarden tegaan omdat ik vanavond toch naar les moest.
Dus toen m'n buurjongetje weer door de heg stond te roepen van Hanke muurtje..(vertaald Hanneke ik wil komen spelen).
Heb ik hem maar opgehaald en ben met m'n vader en sam (buurjongetje) naar dorp geweest, toen liepen we voor de slager langs en zei mijn vader zo van ow kijk die chinees koopt hier vlees zodat hij dat in z'n winkel kan verkopen door de bami, dus sam roept zo (vrij hard) CHINEES ?! POEPCHINEES...moest zo lachen....
Gister had ik ook zoiets hijwas mij aan het mee helpen mijn kamer opruimen (was geen kinder arbeid hji ging vrijwillig mee), dus ik haal m'n kleren van de kapstok denderd dat hele ding naar benenden, dus ik roep zo *het vaak gebruikte woord als iets fout gaat* (sorry voor het taal gebruik)...en hij dus ook daar achteraan..... Bloos

Zo zie je maar weer in gezelschap van kinderen die leren praten een beetje op je woorden letten...... Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amulet op 2001-08-23 22:24 ]</font>

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:28

ahhahaha, arme chinees!!haha, kleine kinderen..haha, wel grappig!(als ze het over anderen hebben en nie over mij, dan vink ze ineens nie grappig meer!)

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 21:28

ja das de leukste leeftijd 2 3 en 4.
dan apen ze je echt na Haha!
voor de ouders is het wat minder volgens mij, die kunnen ze alles weer afleren Knipoog
toedeledoki
gillian