hoe stom!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 14:56

Gister was ik lekker aan het werk, mooi rustig in de winkel komt er een mevrouw, haar boodschappen kostten iets van f25.05 wat geeft ze me? Een broodzakkie met 250 duppies en een stuiver grrrrrrrrrrrrrrrr die moest ik dus NATELLEN. Was ik eindelijk klaar en ik zei het zo tegen de chef zegt ie: ow die hoef je niet eens aan te nemen hoor Boos! Boos! Boos! en later zegt de hoofdcaissiere (van wie ik ze moest natellen 'tsja ik heb er een machientje voor grrrrrrrrrrrrrr Boos! Boos! Boos! Boos! Frusty Frusty Frusty Frusty .
Kwam er later een mevrouw f25.00 bijpinnen ik bijna dat zakkie weer weggegeven mocht ut niet (duhhh) maar wel stom dat ze dat bij ons inlevert bij het postkantoor is het gratis.

lady353

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:13

nou dat zou ik toch echt chagerijnig worden zeker als de een zegt hoef je niet aan te nemen en de ander ik heb er een machientje voor,nou ik zou het niet eens aannemen,want dat kost veel te veel tijd Boos!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:35

haha ik vind het wel lache, was het als grap bedoeld??? zo niet... dan toch minder grappig Boos!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 18:57

Ik heb vroeger bij Zeeman gewerkt en daar kwamen ook regelmatig van dat soort gevalletjes langs. Die halen een potje leeg ergens thuis en denken vervolgens dat ze jou een groot plezier doen (want wisselgeld enzo) door met al dat kleingeld te betalen. Had je nog mazzel dat het rustig was, ik heb het wel meegemaakt dat het superdruk was (alle2 de kassa's met een lange rij) en zoiets kreeg.... Frusty