Dokter....!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 11:54

Ik moet over een uurtje naar de dokter *slik* ik heb al heel lang last van mijn rug en nu ga ik maar eens kijken wat de dokter er van zegt maar de dokter die ik heb vind ik absoluut niet leuk...!!! en heb er dus helemaal geen zin in om te gaan....bleh! okeej dit is weer lekker onzinnig maar ja moet het ff kwijt...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 12:09

aaaaah isse ook niet leuk ik haat dokters want meestal lig ik meteen in het ziekenhuis als ik die vent zie:(
Enne kan zijn dat je spierverslappers krijgt *LOL* die kreeg ik ook na een botsing in de botsauto's haha toen ging mijn rug ook iets van krak...

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 12:21

mmm...lekker spierverslappers ik neem als ik echt gek wordt van mijn rug een valium van mijn moeder en dan voel je je echt lekker maar ja is niet de oplossing en ik zal wel ff niet mogen rijden maar dat moet want ik moet toch oefenen voor de a'doornse...!!!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 14:06

Okay ik ben er geweest fjoe hebben we ook weer gehad...nu mag ik dus lekker naar de fysiotherapeut....en het ergste is IK MAG NIET PAARDRIJDEN totdat ik er geen last meer van heb *snik* hier baal ik dus echt heel erg van he....wat moet ik de rest van de vakantie doen alleen maar bokken...???

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-01 14:33

Bokken is super....maar om de hele dag achter mijn pctje te zitten nee dat hou ik niet vol ik moet echt rijden anders wordt ik gek hier....ik heb mijn rug overbelast tja...dom eigen schuld maar ja nu zit ik er wel mee....