Komt er een man bij een handelaar in de woestijn die Kamelen verhuurd, zegt die man: "Pardon meneer, maar kan ik misschien een kameel huren?" "Ja natuurlijk, kunt u rijden met een kameel??" "Nee", zegt de man weer. De handelaar: "Oke, dan geef ik je deze kameel, maar weet je al wat je moet zeggen als je harder wilt gaan of zachter?" "Nee", zegt de man alweer. "Oke, kijk, als je in stap wilt zeg je Phoe. Wil je in draf dan zeg je Phoe phoe. Wil je zachter gaan dan zeg je Hoo maar." "Oke", zegt de man en gaat op weg. Hij zegt Phoe dus de kameel loopt rustig in stap door de woestijn. Maar de man vind het ietsie te rustig gaan dus hij zegt Phoe Phoe. na, dit gaat lekker, denkt de man, maar dan ziet hij in de verte een afgrond, die heeeeeel ver naar beneden loopt. Oh oh, denkt de man, ik ben vergeten hoe ik moet stoppen. Uhmmm dan probeer ik maar wat, en hij roept: "STOOOOOPPPP, NEEEEEEEEEE, RUSTIGGGG, HOOOOOOOOOOOOOO MAAAAR!" En de kameel stop NET op tijd voordat hij in de afgrond valt. De man zucht van opluchtig en zegt: "Phoe phoe, dat was me op het nippertje....."
Snap je em? <LOL>
Grtz PG