Snik, ik heb erg veel medelijden met mezelf nu...
Mijn ouders zijn vandaag lekker met mijn paard een menrit maken in een prachtige omgeving, wat altijd erg goed georganiseerd is... Ik ga ALTIJD mee, maar ja: ik moest vandaag eens op zaterdag werken!!! Nooit op zaterdag, behalve vandaag..ja hoor, natuurlijk!!! Heb ik weer! Maar goed, had ik het eenmaal geaccepteerd dat ik dan toch maar een keer mijn vader moest vertrouwen dat het echt wel goed zou gaan zonder mij erbij...gebeurd dit!!!
Zij zitten lekker te bbq-en, en ik dacht na een lange dag werken: laat ik weer eens tosti's maken... Ik brood ontdooid, zoek het tosti-apparaat...niet op zijn gebruikelijke plekje... Nou ja, dat zou nog mogelijk zijn, een nieuw plekje, maar ne, nergens te bespeuren...
Nu zit ik dus met vier sneeen brood.... Wat moet ik met vier sneetjes brood??? Ik kan er zo maar twee op, als ik geluk heb drie... Wie o wie komt er bij mij een sneetje brood eten...???? Ach ja, dan ga ik maar denken dat het tosti is... je moet wat bij gebrek aan beter... SNIK, IK WIL EN EIS TOSTI!!! Had ik ook eens ergens zin in... Kan nu wel broodjes afbakken in de oven, maar ja, dan zit ik weer met vier sneetjes brood...da's ook zonde, morgen zijn ze uitgedroogd... Moeilijke keuze in het leven... ik ga maar genieten van mijn sneetjes brood, NOT!!! Whèèèh, ik wil mijn tosti-ijzer!!!! Iloon