Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cody schreef:Hey dit topic doet me ergens aan denken![]()
Ik denk dat de klanten elkaar uiteindelijk in de haren zullen vliegen omdat bv meneer A een andere shampoo in het assortiment wil dan meneer B. En mevrouw C vindt de schampoo voor haar man te duur.
Mevrouw D zegt 'dan ga je toch lekker ergens anders je boodschappen doen' en cassière E probeert de boel te sussen. Maar Meneer F zegt 'je weet helemaal niet waar het om gaat' en Mevrouw G zegt: "ik vind dat cassière E het bij het rechte eind heeft" enz enz.
Nee deze supermarkt red het niet
irene schreef:Stel je toch eens voor, een supermarkt.....Citaat:*waarin de klanten bepalen welke produkten verkocht worden
Dat gebeurt al. Want tenslotte, als er geen vraag is loopt je winkeltje ook niet hard heCitaat:*waarin klanten bepalen waar die produkten te vinden zijn
Ook dat gebeurt al. Want is je winkeltje niet strategisch en makkelijk ingericht dan lopen de klanten toch echt naar het winkeltje aan de overkant hoor.Citaat:*waarin klanten bepalen wat die produkten kosten
Ook dat gebeurt. Want als product A bij jouw winkeltje te duur kost gaat deze dame toch echt naar het winkeltje aan de overkant.Citaat:*waarin de manager vertelt welk personeel ontslagen is en waarom
En ook hier weer hetzelfde antwoord. Meerdere malen aan den lijve meegemaakt en de laatste keer zelf slachtoffer geweest. En omdat manager niet vertelde waarom kon hij het mooi met veel gezichtsverlies in een organisatie van 2000 man weer gaan terugdraaien. Toen ook nog bekend werd dat hij geen grondige redenen had is een hele partij personeel gaan steigeren.Citaat:*waar de klanten vertellen welk personeel er moet worden aangenomen
*ziet een situatie voor zich van een medewerker die klant totaal niet met respect behandeld* tja, is it neccesary to answer this one? Tuurlijk bepaalt een klant niet direct wie er wordt aangenomen. Maar is de klant niet tevreden, dan kun je uiteindelijk toch echt een ander gaan zoeken. Tenzij je van faillisementen houdt.
Heeft zo'n supermarkt bestaansrecht?
Cody schreef:Ik denk dat de klanten elkaar uiteindelijk in de haren zullen vliegen omdat bv meneer A een andere shampoo in het assortiment wil dan meneer B. En mevrouw C vindt de schampoo voor haar man te duur.
Mevrouw D zegt 'dan ga je toch lekker ergens anders je boodschappen doen' en cassière E probeert de boel te sussen. Maar Meneer F zegt 'je weet helemaal niet waar het om gaat' en Mevrouw G zegt: "ik vind dat cassière E het bij het rechte eind heeft" enz enz.
Nee deze supermarkt red het niet