Welk type heb je trouwens? Kun je onder de linkerachterhoef vinden. Mijne is 'made in Heeswijk-Dinther' typenummer weet ik zo niet. Heb je anders nog een bonnetje? Dan kun je nog ruilen!
Heeft het paard een LCDscherm? Lees net dat daar altijd spanning op moet staan, die hebben alleen een standby-knop!
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-11 13:05
mmm goed idee van jullie!! waar zit dat klepje precies bij die van jullie?
Hmm.. ik ga het even checken shirleyp!
LCD schermpje iig niet.
Garantie is nét voorbij
quartel
Geplaatst: 29-08-11 13:06
trl-delete.....of.....formatC
ladypaard
Geplaatst: 29-08-11 13:07
svdijk86 schreef:
mmm goed idee van jullie!! waar zit dat klepje precies bij die van jullie?
Aan de achterkant, moet je wel even de staart omhoog doen. Maar sommigen hebben m aan de voorkant zitten
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-11 13:10
Format C heb ik geprobeerd door 3x aan haar linkeroor te trekken en 1x aan de rechter maar ze loopt dan telkens vast
quartel
Geplaatst: 29-08-11 13:12
svdijk86 schreef:
Format C heb ik geprobeerd door 3x aan haar linkeroor te trekken en 1x aan de rechter maar ze loopt dan telkens vast
is het een oud model? Dan gewoon even een flinke trap geven en nog eens proberen
Ik heb een type uit bouwjaar 1990. En dan ook nog oostblok. Daarbij is het heel eenvoudig, diesel raakt vanzelf op. Zelfs in de energiespaarstand. Denk dat dat met jouw 7 jarige dame anders is. De 7 jarige dame waar ik mee rijd (as you know), prop ik een wortel in de voorklep en trek ik een keer aan beide oren... Daarna een rustgevende aai op die te lange achterkant...
Klein hamertje, en dan tik,tik,tik, niet te hard anders beschadig je het mechanisme. Kwestie van even oefenen.
Cassidy
Geplaatst: 29-08-11 14:31
Water is de oplossing...of is het soms een waterproof model? Scheut Jenever door het drinkwater wil ook weleens helpen. Of je paard moet de voorkeur geven aan bier?
Idd, water, 10 minuten onderdompelen dan staat hij zeker uit.. Ik weet alleen niet zo goed hoe die dan weer aan moet maar goed, dat is natuurlijk voor later zorg.