Nachtelijk verveeld gebrabbel eigenlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-01 01:09

Ik wilde net schrijven dat ik helemaal in m'n uppie op bokt was, maarre er is net nog iemand gearriveerd geloof ik Scheve mond\ .
Wat ik verder nog wilde vertellen, ik ben verliefd op een errug leuke jongen en hij is min of meer een BN'er en ik ga van de week met 'm uit Vingers aflikken !! Ik word er helemaal Bloos van als ik hem aan de telefoon heb. Ik mag een keer mee naar de studio als hij z'n nieuwe single op gaat nemen, lijkt me wel gaaf Verward . Eigenlijk vind ik zijn optredens niet zo, zijn muziek gaat wel maar hij is lekkerrrr Kwijl .
Greetz en Gaaaap Slapen Knipoog

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 02:09

op verslag van de dag ofzo was er ook al iemand(puck)die omhalf drie zat te bokken en tja ik natuurlijk om drie uur aankomen,is zij nét weg!maar snachts bokken is wel relaxed want dant kan ik de topics rustig lezen zonder dat er elke keer boven iets plingt-je heb 2 nieuwe priveberichten-bijv hahaha Haha!

ahah jijkomt uit bussum tja dan is het niet moeilijk een bn-er tegen het lijf te lopen hihi.ik had ooit eens verkering met een jongen uit bussum al long time ago....................
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-08-16 03:10 ]</font>

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 07:09

Ik woon ook in Bussum, maar ik ken geen BNer. Mijn vriendin is wel een keer op tv geweest, dus die is een beetje bn-er!

greetzz

en werkse vandaag loite.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 09:44

Nou ben ik wel errug benieuwd welke bn-er dat dan wel niet is... Vingers aflikken

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 09:55

mhh ben nu ook zeeeeeer nieuwsgierig Schijnheilig .

VERTEL VERTEL VERTEL PLEASE Party!!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 10:15

ja vertellen!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 21:02

Ja tell!!!!!!!!!!! want er zijn hier veel nieuwschierige mensen *kijkt onschulig* Haha!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-01 22:07

Ja ikke ben ook wel nieuwsgierig
ik 'ken' BN'er Martijn van K-otic (keertje mee gekletst vóór starmaker op een feest, heel gezellig, woont bij mij in de buurt), maar ben heel benieuwd wie jij kent
Wie is het??

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 12:33

woon jij bij martijn in de buurt?? hij is zo leuk! *LOL*
soms dan. maar toch. Lovers Cool

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-01 16:48

nieuwsgierig!!!!!! *duikt weg achter Rockylover en kijkt onschuldig achter haar rug naar Lunatic*

vertel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE WANNA KNOW!!!!!!!

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-01 21:15

Oke dan een hint:
Hij komt uit Rotterdam en zingt voornamelijk over lekkere wijven en andere ranzige onderwerpen Bloos .
Ik kende hem al voordat hij bekend werd en toen was ik blijkbaar de enige die hem lekker vond Verward . Sinds hij met z'n kop op tv komt vinden alle meisjes hem geweldig Schijnheilig en kan hij niet meer normaal over straat...
Zeg welke jongen uit Bussum was dat dan? (Ik ken het halve dorp, ik heb op nogal wat scholen gezeten Clown ).
Greetz en Slapen

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 22:35

euh.......Def Rymhz Haha!!!! die komt ui Rotjeknor en zingt voornamelijk over lekkere wijven en ranzige onderwerpen Haha! *LOL*

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-01 23:49

ja, dacht ik ook al aan, deffie!!hihi

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-01 12:20

Wat zijn jullie goed zeg Haha! !!!!!
Ja, het is Def Kwijl ..... Hij kan ook normaal doen, hoor Schijnheilig . Vooral erg veel humor en vage uitspraken, daar is 'ie goed in. Maar verder zeg ik maar Lips are sealed . Ik ben een beetje Lovers Bloos .

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:14

Woh! En is hij ook een beetje verliefd op jou? Het lijkt mij een jongen die er meerdere 'vriendinnen' op na houdt. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar zo'n uitstraling heeft ie een beetje. Ik ken ook mensen uit Bussum. Hans den Breejen, misschien ken je hem wel; hij was mijn baas!

Doeg

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 14:58

Hahaha, leuk voor je Lunatic dat je (een beetje?) Lovers bent... maar pas op, voor je 't weet zit ie je achterna en wil ie je BILLUH zien!!!!!!! Haha! Haha!
Sorry ben errug melig....*LOL* *LOL* Haha! !!!!!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 16:35

Die heeft hij al gezien.......Lachen.......
Lekker lekker lekker!!! (of te wel: Prima!)

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 16:57

Hehehehe,nou moet jij alleen nog BN er worden,maar daar zorgt Deffielief toch wel effe voor Verward Zorg dat hij ook op bokt.nl komt Tong uitsteken

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-01 14:38

He Prima, thanx man Knipoog .
Ahum, m'n billen heeft 'ie al gezien, ja Bloos . Hij heeft er zelfs z'n naam op gezet met merkstift, bleef je een week zien Haha! ... Dat was niet 'en plein public' hoor, maar in de kleedkamer. Oke, niet een klein beetje Lovers , maar een beetje boel (al 4 jaar!! errug zeg!!).
He LindaM, Hans den Breejen, woont die op het Prinses Margrietplantsoen toevallig?