Sprookjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 18:27

Haii.
Weten jullie iets over sprookjes figuren?
Of rare dingen meegemaakt, zoals het monster onder het bed, en de 'tussen' trollen?
<HR>
Of eens iets paranormaals meegemaakt?
Zoals voorspellende dromen?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 18:54

hoezo?
Voorspellende dromen schijnen te kunnen omdat je in droomtoestand niet tijd & plaatsgebonden bent... Maar veel meer weet ik zo niet...

Laui

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 19:11

Tja waarom...
Ik was meer geintresseerd eigenlijk in die sprookjes, misschien een idee voor een verhaal... De tussentrollen komen uit Charmed haha.
En dat andere boeit me wel

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 19:57

ik kan soms de aura zien van een persoon. best eng maar wel tof. weet alleen niet wat ik ermee aan moet

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-01 20:12

Die voorspellende dromen heb ik soms, wel lachen als je iets droomt en het komt uit.
Gelukkig niet altijd want ik zie een haring en een garnaal nog niet op het altaar Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:19

Ik heb wel eens voorspellende dagdromen,m aar meer niet. Is wel leuk, behalve als het wat poedersuikerter is. Of als ik wakker wordt met het idee dat er iemand doodgaat... Is alleen uitgekomen met mijn konijn, maar verder niet. Ik laat het maar. Zie wel wat er mee gebeurt.

Laui

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:22

ik heb ook wel eens dat als ik ergens ben, ik t idee heb dat ik er al vaker ben geweest. in mn vorige leven ofzo. Verward je weet maar nooit he.
geloven jullie eigenlijk in reincarnatie??

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:35

Ik heb inderdaad ook weleens het idee "ik ben hier eerder geweest" maar dan was ik echt nog nooit geweesst!! Vreemd hoor af en toe....

Van reincarnatie...tja...ik weet het niet, sommigen zeggen je geest blijft hier dwalen (vooral als je iets "af moet maken") en anderen dat je naar de hemel of terug komt in een ander lichaam afhankelijk van hoe je je de vorige keer op aarde gedragen hebt!

Ik weet het niet hoor....het kan allemaal.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-01 20:48

Ik heb heel vaak het gevoel gehad dat ik thuiskwam. Op Curaçao wat zou kunnen omdat mijn vader er gewoond en geboren is. Maar ook in Portugal, terwijl de banden met Pt toch al meer dan 50 jaar oud waren (toen is mijn overgrootvader overleden, en die was een of ander iets met Pt)... Heel raar, en bij Pt was dat heel erg sterk, bijna beangstigend, maar ik heb er maar van genoten...

Laui

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-01 13:23

Deja vu..dat heb ik vrij vaak. Soms tijden niet en dan weer een paar keer.
Ook voorspellende dromen en gedachten...heb een paar keer voorspeld dat er iemand dood ging (bekende personen) en die gingen ook dood. Maar goed, daar ga ik het niet over hebben. Ik ben erg geinteresseerd in dit soort dingen...zit ook in de familie.
Reincarnatie...ja aan de ene kant wel. Er moet toch iets zijn na de dood? Ik heb ook wel het gevoel dat alles gebeurt met een bepaalde reden, dat je moet leren van dingen ofzo. Ik hou ook van Filosofie en psychologie enzo, vind ik allemaal wel erg boeiend.