kzit met een probleempje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 11:40

Ik mag volgend jaar zonder mijn ouders op vakantie. Ik ben dan 16 duz dat ws allemaal prima enzo!!

Nu moet ik duz gaan kiezen met wie ik ga.....
Zoals jullie je misschien nog herrineren hebben mn beste vriendin en mn beste vriend (nog steeds pfff Scheve mond\ ) ruzie.

Ik kan natuurlijk met die vriendin gaan, maar ik weet 100% zeker dat zij gelijk achter de jongens aan gaat..... Aangezien ik dat nou niet echt leuk vind want dan is ze mij gelijk weer vergeten en het enige wat ze dan nog maar doet is zoenen. Leuk voor haar zou je zeggen, maar moet ik dan dom voor me gaan uitstaren!!
"Dan neem je toch nog iemand mee?" jah, had ik ook al aan gedacht, maar alle mensen waar ik mee omga mogen die vriendin niet of zijn dan te jong om mee te gaan (15).....

okeej, dan kan ik met mn beste vriend en zijn vrienden meegaan. Maar daar ligt nou het andere probleem. Dan ben ik het enigste meisje!!!!!! Scheve mond\
Niet veel zin in....... en dat had ik ook tegen hem gezegd (ze maken al plannen voor volgend jaar nmlk)
Komt hij met zn snuggere idee : "Dan moet je gewoon een vriendin meenemen." jah leuk hoor, als iedereen nog te jong is om mee te gaan behalve mijn beste vriendin maar die mag niet eens mee!!!
Jah...............dan heb ik er ook niet veel aan!!!!

wat moet ik nou doen???? Ik zit er echt mee en ik moet snel beslissen!!!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:57

Ik zou met de jongens meegaan!
Ik ben ook jarenlang met een groep jongens uit Leeuwarden op vakantie gegaan en als enige meisje is echt niet erg hoor. Geen gezeur en iedereen is lekker zorgzaam Party!!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 11:58

hihi, okeej thnx Cody...........

ze zijn wel allemaal lief voor me!! Maar vond je het echt niet erg als enigste meisje??

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:20

Nee helemaal niet. Jongens zijn veel makkelijker hoor dan meiden als je op vakantie gaat. Ben vaak met een vriendin op vakantie geweest en elke keer was het weer gedonder (gezeur). Jongens gaan gewoon lekker hun gang, doen niet moeilijk en vinden het juist gezellig als er een meisje mee is.
Tenminste zo ging het bij ons altijd. Ik werd heerlijk in de watten gelegd en heb supervakanties gehad Lachen

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 12:52

lijkt me iig wel tof met alleen maar jongens gaan!! Alleen hun houden niet van paarden duz ik kan ze niet lastigvallen met mn paardenpraat Haha! misschien een idee Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:24

Wij gaan altijd met een soort kennis op vakantie en zonder de ouders meegerekent zit ik daar ook altijd tussen 5 jongens, is echt leuk hoor, want eerst waren we met een andere kennis die hadden twee dochters, was echt minder gezellig, kwam alleen maar ruzie van Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 14:29

jah das waar......met meiden komen er ruzies en met jongens is het gezellie!!!!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:56

Als de jongens het goed vinden, moet je met hun meegaan.

Meisjes zeuren, meisjes maken ruzie en roddelen achter je rug om, ik kan dus echt niet met meisjes omgaan, met een paar maar.

Ik heb ook geen 1 vriendin. Ze mogen me niet, ik weet niet wat dat is, ik ben 'anders' als ze. Ik kan gewoon niet met ze omgaan.

Jongens zijn cooooooool. Echt waar. Zij zeggen tenminste waar het op staat. Ik heb mn vriend, hij is gelijk mn beste vriend en hij heeft een vriendenkring. Ik zit daar ook tussen, met allemaal jongens! Heb maar een paar vriendinnen gehad, ik ben altijd veel meer met jongens opgetrokken.
Lekker sleutelen aan de brommers, computers en films kijken. heeeerlijk. Ondertussen zijn er een paar stiekem verliefd op me, dus das ook altijd leuk!!

Gewoon met ze meegaan, je zult zien dat het veel en veel leuker is .
Ik wist het wel hoor!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 15:40

ach ben ik niet de enige, malle babbe!!!!
Ut lijkt me iig wel cool (aangezien er een lekker ding tussen die jongens zit, hihihihihi)

En Shaienne.....die jongens van mij die voetballen alleen maar..... en ze nemen het wel voor me op als er iets is!! Als ik lastiggevallen word hoef ik alleen maar naar 1 van hun toe te gaan en hun zeggen wel dat ze van me af moeten blijven!!

Wel leuk hoor....en aan de ene kant ben ik het wel gewend, ik ga vaak met ze uit enzo!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:58

Inderdaad, ga met de jongens mee.
Tja, mijn beste vriendin en beste vriend konden ook niet zo goed met elkaar overweg (jaloezie...) maar kheb ze allebij meegsleept op vakantie Tong uitsteken
Nu gaat het beter haha

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 15:59

die 2 kan ik écht niét bij elkaar stoppen!!!! Dat gaat echt fout!!!!! Ze kunnen elkaar niet luchten of zien! Laat staan met elkaar op vakantie!!!!

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 16:06

tja raar is dat, soort jaloezie ja.

Ik vind die vriend van mn ex-beste vriendin echt zo'n balletje