Katten voeren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 21:07

Ik moet voor kennissen 2 weken hun katten voeren, omdat ze op vakantie zijn. Elke dag om 5 uur 's middags. Maar vergeet het altijd!!! Net om half 10 dacht ik opeens.... DE KATTEN!!! HELUPHHHH
Ik snel erheen... Hihi vergeet het eg altijd! Is zielig voor die beestjes! *schaam*

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:08

oooohoooo!
Stout! waren ze nog niet uitgehongert?? Vork

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-01 21:12

1tje was er niet, maar dat is wel vaker. eergisteren was ik ook te laten, en die zwarte was heel mager Verward maar at wel gewoon dus zal wel goed zijn?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 21:22

Haha, ik zou met niet zo druk maken.. Katten zijn erg flexibel wat dit betreft. Heb met laten vertellen dat het zelfs best goed voor ze is een keer over te slaan.

Maar Maarten kan je hier veeeeeeel meer over vertellen.. Knipoog

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 11:48

schaam schaam schaam schaam je Haha!
Ach, ik vergeet ook weleens de hond eten te geven....maakt niet uit hoor

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 12:57

aaaaaaaahhhhhhh, wat zielig!! Eigenlijk horen katten elke dag te eten en raken ze vaak helemaal in de stress als ze niet op hun normale tijd eten krijgen. ik kan het enigszins weten. Heb namelijk wel een keer 150 katten niet op tijd hun eten gegeven en toen kreeg ik allemaal boze gezichten en wilden ze me allemaal killen volgens mij. Maar ik heb het overleeft.

En... Charmotte, hoe voelt het om in dienst te staan van de katten? Ken je de uitdrukking: een hond heeft een baas en een kat personeel? Voelt soms wel zo, nietwaar?

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-01 12:59

Ik heb eg zo'n hekel aan die beesten!
Eg eng joh, die beesten! Hihi die zwarte kijkt ook altijd zo gemeen Extreme duivel

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:37

Maarten, je hebt gelijk. ik had al 2 dames in huis en sinds kort is er ook een jeweetwelkater bij gekomen. 's morgens breek ik m'n nek over ze. De dames willen wel samen met de kater ontbijten, want dan krijgen ze een lekker blikje kittekat. Daarna mag ie niet meer in de buurt komen. Dan krijgt ie een blaas terwijl hjij helemaal niets doet. Ik snap er niets van. Stelletje tutten.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 14:55

gek! ik ben gek op katten maar mag er geen. ik heb dat ook een keer gedaan, elke keer precies op tijd en de katjes wisten wanneer ik binnen kwam. Lovers katten zijn echt leuk

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 15:04

Katten zijn fantastisch!!! Lovers En als je nou zorgt dat ze 's ochtends wat meer brokjes krijgen dan normaal dan vinden ze het vast niet erg als je een keertje later bent...als ze maar wel genoeg te drinken hebben! (Je hebt van die handige drinkbakken waar je een oude spafles op kan schroeven...zijn ze ff voorzien Knipoog ) Enne...katjes niet alleen voeren maar ook aandacht geven...dan zijn ze meestal veeeeeel liever...ik heb vandaag bij de dieranarts geleerd hoe ik mijn kat een injectie moet geven...hellup!!! en nog steeds vindt ie me lief, schattig he?!!! Lovers

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 17:17

aaaaaaaaah...liefff hoor vikki!!!!!