alweer ja..... maar gaat nu al niet eg lekka hij is turks en vanmiddag kreeg ik gelijk van 3 jongens naar m'n hoofd: prutsmuts vieze sl*t enz. ook issie niet eg overtuigend ik weet niej hoor, maar dit word volgens mij niets.... toch maar die jongen van de camping bellen!
exlover
Geplaatst: 07-08-01 18:17
aaah nee joh die kunnen toch ook hartstikke aardig brengen en misschien issie gewoon verlegen
_Debbie_
Geplaatst: 07-08-01 18:31
yo nikki !!!!!!!!!!!
Laat Randy,andy en danny lekker banketstaaf joh ! Ze zijn gewoon racisties bezig maar ik heb wel gezegt en dat is ook waar:
''Je ken echt veel beter krijgen!''
En je zag het bij mij en i.... maar ik zeg maar niks want ik heb ook met een turk gehad maar het was wel mijn stomste fout!
Soraya
Geplaatst: 07-08-01 18:32
hmmmmmmm.......................wel stomme opmerkingen zeg!!!! Ach, gwoon laten gaan....als jij gelukkig bent is alles goed toch?
Spirit
Geplaatst: 07-08-01 18:44
Citaat:
Op 2001-08-07 19:31, schreef xxxdebbiexxx:
En je zag het bij mij en i.... maar ik zeg maar niks want ik heb ook met een turk gehad maar het was wel mijn stomste fout!
Is dat dan niet een rasistische opmerking??? Sorry hoor, maar dat moest ik ff kwijt Ik wil nie boos doen ofzow
_Debbie_
Geplaatst: 07-08-01 18:51
nee viondt ik niet want ik weet waar ik het over heb jij kent haar vriendjes niet en ik wel! En michael was echt heel goed voor harr toch nik effe eerlijk????? En ze was zo in love op wim!
dus ik vindt het geen racistiece opmerking!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xxxdebbiexxx op 2001-08-07 19:51 ]</font>
Spirit
Geplaatst: 07-08-01 18:59
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat het je stomste fout was dat je ooit met een turk gehad hebt, ik vinnut wel racistisch overkomen, maarja wat boeit het ook
???
_Debbie_
Geplaatst: 07-08-01 19:00
sorry maar ik had het over die jongen niet dat het een turk is maar ik had nooit met hem moete nemen! Dus het gaat mij ook niet om het ras om het zo maar effe te noemen!
_Debbie_
Geplaatst: 07-08-01 19:07
ow spirit ik snap het probleem ik heb het een beetje verkeerd op geschreven maar ik heb het over die jongen dus maarja dat snap je nu onderhand wel
Vrienden?
Charmotte
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 20:02
Ik ben 13. Net met Wim gebelt, en hij is eigenlijk toch wel errug leuk. En die vriendjes van mij vallen best mee hoor, heb ut vaak over jongens maar meer niet.... Ik maak het denk ik uit met die turk, en hou het dan bij Wim, en dan sirieus (Wim is die jongen van de camping )
Spirit
Geplaatst: 07-08-01 20:38
Citaat:
Op 2001-08-07 20:07, schreef xxxdebbiexxx: ow spirit ik snap het probleem ik heb het een beetje verkeerd op geschreven maar ik heb het over die jongen dus maarja dat snap je nu onderhand wel
Vrienden?
Hahah jah hoor
Soraya
Geplaatst: 07-08-01 21:13
ach, het maakt toch niet uit hoeveel vriendjes je hebt gehad enzo!! Mijn beste vriendin komt over de 30 in 2 jaar tijd en nog niet te tellen met hoeveel jongens ze gezoend heeft hoor!!
Soraya
Geplaatst: 08-08-01 11:27
hmm, dat is waar......
maar haar ouders weten niet eens de helft van de jongens met wie ze heb gehad...
en die naam........ die heeft ze al!!!!!
Desiree
Geplaatst: 08-08-01 11:42
Zijn turken overigens ook een ras? whatever. Mensen die iemand uitmaken voor prutsmuts hebben over het algemeen toch weinig algemene ontwikkeling. Ik vind het ook getuigen van domheid. Overigens zou ik zelf nooit een turk of marokaan willen. Mag je nog naar je paard toe? Mag je nog naar andere mannen kijken en ermee praten? Ik heb alleen nog gehoord van negatieve dingen over relaties met turken. Nog geen leuke dingen. Dus als iemand iets leuks weet te vertellen..... ik ben benieuwd.
skipperfan
Geplaatst: 08-08-01 11:50
Ieder zijn eigen smaak toch? En overigens.... wat maakt het nou uit, of ze met een turk trouwt of niet? Ik val op blonde nederlandse jongens, maar ieder zijn eigen smaak toch???? En de een is nou wat sneller dan de ander, wat maakt het nou uit????? En die 3 jongens moeten zich er gewoon niet mee bemoeien.
Wilona
Geplaatst: 08-08-01 11:56
Dat is echt wel een domme opmerking van die 3 jongens hoor! Weet je?.... volgens mij zijn z gewoon jaloers.
Ik heb zelf nog nooit met een buitenlander verkering gehad. Ik weet niet waarom, ik heb wel wat buitenlandse vrienden. Maar ik val niet op ze.
Desiree
Geplaatst: 08-08-01 13:37
Heb geen voor of nakeur voor blond of zwart. Qua uiterlijk maakt dat voor mij niets uit want ik kan net zo goed verliefd worden op hele donkere mannen (met of zonder buitenlands bloed) als op blonde. Het enige waar ik voorkeur heb is voor mannen uit een westerse en tolerante cultuur. zodat ik mijn persoonlijke vrijheid kan behouden. Uiteraard zijn er vele nederlandse mannen die enorm kunnen claimen, maar die moeten ook een vrouwtje zien te vinden die daar van houdt (en op haar beurt hem ook claimt). Maar paardenvrouwen zijn vrijheidsmensen en die hebben ruimte nodig om naar hun paarden te kunnen gaan. Die kunnen niet geclaimd worden, want dan worden ze niet gelukkig of nemen ze de benen (als ze slim zijn).
Charmotte
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 14:00
Ik val op donker... En zoals Soraya al zegt.... Die naam heb ik nu toch al. En als je het goed bekijkt vallen mijn vriendjes best mee hoor! Een overzicht vanaf de brugklas: -jasper -rik -michael -Die Turkse jongen -Wim
Ik ga nu naar de tweede klas
Het lijkt volgens mij alleen of ik heel veel vriendjes heb gehad, omdat ik het vaak over jongens heb....
Charmotte
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-01 14:01
Van mn moeder mag ik niet eens met ene buitenlander nemen, van mn vader wel
Desiree
Geplaatst: 08-08-01 14:10
volgens mij moet jij eerst plezier maken voordat jij aan vriendjes begint! Jij moet eerst maar eens lekker op zomervakantie met een paar vriendinnen ZONDER dat jij een relatie hebt, want dat is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker! Alles op zijn tijd, je vastleggen kun je ook als je ouder bent en als je het dan goed doet, doe je het voor de rest van je leven. Maar daarvoor moet je je uitleven. In ieder geval hebben anderen NOOIT het recht om je uit te schelden, die jochies verdienen een harde klap op hun rotbek.
Spirit
Geplaatst: 08-08-01 14:14
Ik snap ook niet dat sommigen ouders het niet accepteren als je iets met een buitenlander hebt.. Als je toch van die gene houdt???? En hij/zij van jou??? Dan zit t toch goed?
Desiree
Geplaatst: 08-08-01 14:19
beetje naief is dat hoor. je zit vaak met cultuur verschillen, en als je een dochter hebt die gewend is bepaalde vrijheid te hebben, en je ziet dat ze met iemand gaat met andere cultuur die daardoor bepaalde dingen niet van haar kan verdragen, wordt het wel moeilijk. Het is niet liefde alleen. Ook houden van is lang niet altijd voldoende om een relatie te doen slagen. Er komt veel en veel meer bij kijken.