Maar hier komtie:
<center>King
Toen je hier net was
Nog maar heel pas
Was je bang
Die angst duurde lang
Ik had je vertrouwen gewonnen
Wat ik probeerde was iets waar andere kinderen niet aan begonnen
Toen ik je zag had ik je niet gelijk geaaid
Zo is je angst voor mij over gewaaid
Uiteindelijk kon ik je aaien en in je stal komen
Waar andere kinderen alleen nog van konden dromen
Omdat zij daar niet aan beginnen..
Jou vertrouwen proberen te winnen...</center>
Het verhaal:
King was bij ons nieuw op de manege gekomen en was bang voor iedereen die bij zijn stal in de buurt kwam. Hij dook gelijk naar de hoek van zijn stal als je alleen al langs liep. Als je bij hem bleef staan kwam hij voorzichtig bij je kijken, en iedereen wilde hem dan gelijk aaien. Ik (volgens mij was Pris er ook bij?) aaide hem niet, vandaar die twee zinnen. Ik liet hem eerst gewoon ruiken aan mij, en had hem de eerste keer dat ik hem zag niet eens aangeraakt. Later vertrouwde hij ons gewoon, wij moesten hem zadelen voor kinderen omdat ze hem anders niet te pakken kregen. Dat vond ik wel heel speciaal eigenlijk.. Dit klinkt dom.. Ik weet het.. Maar ik vind hem echt lief, ik vind het jammer dat ik nooit op hem heb kunnen rijden.
---------------
Ik hoop op reacties, omdat ik wel graag wil weten wat jullie ervan vinden.....
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-08-07 14:37 ]</font>