Pfff.. 't was me het weekje wel zeg!
Vorige week zag ik een advertentie op Marktplaats. 'El Speedo: Zeer braaf, ingereden en snel!' Nou, ik was natuurlijk meteen gepakt door de titel.
Ik klikte de advertentie aan en bladerde wat door de informatie heen. Zag er allemaal goed uit. Goede papieren, aparte aftekening, snel, luisterde netjes etc.

Probleem was alleen dat El Speedo in Afrika stond.. Nougoed, ik heb even wat contact met de eigenaar gehad en ik zou komen kijken!

Gisteren was de grote dag, vol zenuwen in het vliegtuig en gaan met die banaan! Ik had wat foto's uitgeprint en meegenomen zodat ik even lekker kon wegzwijmelen tijdens de lange reis.
Eenmaal aangekomen direct een taxi gehuurd en er naar toe gereden.. En daar stond hij dan.. Na 12 uur reizen zag ik eindelijk mijn toekomstige droom!
Ik heb hem even geborsteld, geaaid en gevoerd en toen heb ik eerst even wat bijgeslapen..De volgende dag er direct weer naartoe en daar stond hij dan.. Gepoetst, opgezadeld en klaar voor een ritje! Hij was zelfs al warmgereden, wat een service! Ik stapte nog wat onwennig op, hij was erg klein en smal maargoed, dat hoorde bij dit ras vertelde de eigenaar me.
Nadat ik opgestapt was heb ik een paar rondjes gestapt.. Toen ging ik aandraven.. Ging allemaal prima.
Maar ik wilde natuurlijk wel de snelheid voelen die ze me in de advertentie beloofd hadden. Dus ik spoorde aan en...Oh...
Het was alsof ik vloog.. Wát een droomdier..
We gingen zo ongelofelijk hard.. De tranen sprongen in mijn ogen, het zand waaide op in mijn gezicht.. Maar wat héb ik genoten...
En daarom hier een foto van mijn nieuwste aanwinst... El Speedo!

.. Geniaal! Leuk bewerkt trouwens