mn cavia is weggelopen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 17:16

OOwwwww er is een ramp gebeurd!

Ik heb 5 caafs: 3 vrouwtjes en 2 mannetjes.

Ze zaten apart in de rennetjes in de geiten wei. Toen ben ik een poosje weggeweest en toen ik terug kwam liepen ze allemaal los in de geiten wei. Ze zaten met zn allen in een hoekje.

Ik gelijk mn pa erbij geroepen, die werd hardstikke kwaad, omdat de mannetjes dus bij de vrouwtjes zaten en het is ook nog eens allemaal familie bij elkaar.

De geiten hebben de rennen dus opengemaakt (grrrrrrrr kan ze wel killen).

Okee, handen in de brandnetels en we hebben ze allemaal kunnen pakken....maaarrrrr

eentje was er weg. een vrouwtje. Vorig jaar was ze ook al rond deze tijd weggelopen en nooit meer gezien en in oktober zat ze weer in de schuur.

Ben zo bang dat de vrouwtjes nu zwanger zijn.... en waar is mn Kimmie nou? Zit ze nu in de regen? wehheeeeeeeeeeeh Huilen
Afbeelding

Deze avonturier is er dus weeeer vandoor gegaan

Afbeelding

mn cavies als baby's

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 17:24

aaach!! ook niet leuk, stomme geitjes Verdrietig
hoop voor je dat ie nog terugkomt!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 17:28

stomme geiten Frusty

ik denk dat ze wel weer terug komt hoor, goed zoeken in de wei!
Toen ik mn konijntje nog had is die ook wel eens een nachtje weggeweest, stressen is dat Scheve mond\

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 20:19

Jepz, het was eerst mijn cavia. Vorg jaar al 2 keer weggelopen. Het was echt een schatje Huilen Huilen
Maar ze is allebei de keren weer terug gekomen dus nu ook hoor! ik help je wel zoeken. Vorige keer zat ze onder dat dakje waar altijd het hooi en stro onder zit. kijk daar eens! of in de geiten stal?!

Groetjes your little sister