Soraya is weer trug uit de Costa Brava!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 20:43

hola iedereen!!!!!!!

Ik ben weer trug uit Pineda de Mar (oftewel Pineda aan zee) in de Costa Brava!!

Het was een ongelooflijke hitte golf zeg!! Bijna 40 graden daarzo... puf.....puf......puf....puf

Ik ben maar 2x uitgeweest!! En dat was in Calella (voor de experts onder ons) en die 2x allebei in de discotheek Avenue (voor de experts)
Daar kreeg je iedere keer een topje als je 5 stempels had (5 cola's ofzo) duz ik heb nu 2 topjes!!

Toen ik duz in Avenue was toen draaide de eerste keer DJ Jean!!!! Hij draaaaaaaaait slecht!!!!!!!!!!!!!!!!

De 2e keer draaide DJ Jurgen!!!! DIE DRAAIIIT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder was mn vakantie niet leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er was geen ene reet te doen daar voor mij!
En de enalaatste dag ontmoet ik 2 meisjes die vlakbij mij wonen (in Spijkenisse, voor de mensen die dat kennen Lizzzz duzzz)

Duzzzz in 2 woorden samengevat:

warm en kl*te (sorry Laui, maar dat was het gewoon)

xxxxxxxxxxxxxxies Sor

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 20:52

Jammer Soraya! Was je met je ouders op vakantie dan??? Volgend jaar beter hoop ik...ik ga over 5 weekjes op vakantie, hoop maar dat ik het meer naar mijn zin heb dan jij! Maar dat zal wel, ga gezellig met mijn vriend.

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 20:58

ik was idd met mn ouders!!

maar ik mag volgend jaar alleen!!!!!! want dan ben ik eindelijk 16.....duz dat word lekker 2 weekjes met mn beste vriendin ergens in Nederland staan waar een discotheek in de buurt is!

waar ga je iig naar toe Vikki??

xxxies Sor