vakantie-perikelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 15:28

ik ben er weer van vakantie (Kroatië, meer dan 2 weken lang) en ben bijna meteen achter de comp gedoken.

de vakantie was lang niet zo leuk als het geweest moest zijn, miste thuis en dan vooral mijn hond en paard en een vriendin waar ik anders urenlang mee aan de telefoon klets en zie,
en die ik nu maar 2 maal ff kon bellen, 1 maal 8 minuten en toen greep mn moeder zowat de telefoon uit mn handen omdat het te lang duurde (van daaruit was het hartstikke duur bellen) en nog een keertje 4 minuutjes, ieeeeeeh.

en zij verzorgde mijn paardje, dus dan moet ik extra lang bellen natuurlijk om alles te horen, ook van de rest van de wereld en dan kan dat niet.
en ik ben dus net weer gekomen en heb mijn hond alweer gezien, die was echt helemaal door het dolle heen omdat ie mij zag (lief he?).

en mijn paardje nog geeneens, mijn vriendin heeft dus de sleutel en ik kan de stal niet in, we zijn er meteen langs gereden op weg naar huis, er was niemand, dus de stal was niet open en ik kon niet naar binnen, en ze liep niet buiten, was wel balen, maar mn vriendin komt vanavond lekker langs en neemt dan de sleutel mee, dus of ik ga nog vanavond laat nog of morgen meteen.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 15:33

Jah mijn vakantie was net zo! Best leuk maar wat miste ik Pinkje! Dan lag ik op het strand en kon ik aaan niets anders denken dan aan dat ik nu ook lekker met Pinky overhet strand had kunnen lopen...
Volgendjaar gaat Pinky mee anders ga ik niet! Lachen