Yessss,onze kat is zwanger :D :D alleen mams is niet zo blij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 14:13

Yesssssss,
onze poes is ontsnapt toen ze krols was en vandaag hebben we aan der buikje gevoeld,haar tepeltjes zijn opgezwollen en haar buik wordt dikker Haha! ik ben blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhijjjjjjj

Hoelang zijn katten "drachtig" ?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 14:43

Ze zijn 9 weken drachtig!!! Leuk, lieve kleine kittens!!! Ze zeggen wel: 9 dagen klagen (krols), 9 weken dragen, 9 dagen blind, dat is een hond of kat haar kind... Haha! heeeeeel veel foto's maken als de kittens geboren zijn hoor!!! Enne...ga je proberen je moeder over te halen om in ieder geval 1 kitten te houden??? Anders is het zo zielig voor de moederpoes... Schijnheilig Wij hebben ook moederpoes en zoon kat Haha! Tis mij destijds dus gelukt, dat overhalen... Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 15:34

Aaahhh wat lief! Ik ben gek op katjes maar ik mag er geen....

Viera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 15:36

ik heb een katertje van 1 jaar eindelijk mocht ik er 1 eerst niet maar ik heb ze over kunnu halen

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 16:23

Hahahha echt leuk hoor een nestje. Ik heb thuis ook 2 katten. Toen ik de ene net kreeg (een meisje) was ze 8 weken. Met 9 maanden toen was ze zelf nog errug jong maar toen was ze al zwanger! Hadden wij nog niet verwacht. Mijn vader niet blij maar ikke wel! We hadden een nestje van 5. Allemaal kerngezond. Wij hebben er zelf 1 gehouden en de rest aan familie gegeven van ons. Wel heel veel werk hoor! Maar heeeeeel schattig.

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-01 16:47

Slik...zijn ze (maar) negen weken drachtig Verward
O o,ze krijgt nu al een dik buikje en ik moet nog 7 weekjes wachten Huilen ik denk niet dat ik mams over kan halen om er 1 te houden,ik wil ook nog een veulen Verdrietig snif maar ik probeer er wel 1tje zolang mogelijk bij ons te houden,das natuurlijk altijd leuk.
Foto's maken doe ik natuurlijk maarum...HEB GEEN SCANNER snif snif snif snif......

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 21:09

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffff!!!!!!

foto's foto's foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!