Het onweert! Ik ben er niet bang voor ofzo, maar ik vind het niet echt heel leuk als ik alleen thuis ben (mijn ouders zijn op vakantie, maar mijn broer is er (helaas) wel). Nouja, lekker boeiend berichtje van mij. Groetjes!!
Anoniem
Geplaatst: 02-08-01 23:23
Hier ook, heel hard nu. Onze hond is heeeel bang, die ligt nu bevend aan mijn voeten nadat ie eerst de kennel buiten gesloopt heeft. Zometeen ga ik slapen en dan komt ie ongetwijfeld voor m'n deur liggen... Ik denk dat ik zijn mand maar mee naar boven neem en hem op mijn kamer laat slapen, o ben ik dan te lief. Hij kan er ook nix aan doen dat ie zo'n schijtlijster is.
Survivorgirl
Geplaatst: 02-08-01 23:24
Ga lekker slapen, dan hoor je het niet meer of wel??
Joleen
Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-01 23:33
Aaaah Zep, ik heb medelijden met je hondje hoor!! Enne, slapen heeft niet echt zin, want ik ben nog niet moe. En het begint steeds harder te onweren! Ach, zolang het huis niet wordt geraakt en de manege ook niet vind ik het goed. O help!!!!! Brando is heel erg bang voor onweer. Laatst stond hij in de wei tijdens een onweersbui en was doodsbang. Rollende ogen, niet met me mee willen lopen. Hij ging zelfs bijna liggen! Arm paardje. Nouja, morgen geef ik hem wel weer een knuffel. Dan is het vast weer goed! Groetjes Joleen
Pink_Horizon
Geplaatst: 03-08-01 00:15
Haha zie het topic hieronder. trek de dekens ver over je hoofd of zet de tv hard aan