Voor de liefhebbers:Vertaling van wat Scott van Five zei

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 11:24

Hi, het is Scott van Five. Ik heb besloten dat het voor mij het juiste moment is om te praten over mijn vriendin, en omdat ik jullie zo goed ken, wil ik TVHITS er alles over vertellen...

Ik vind het gewoon niet eerlijk dat ik en Kerry Koe (sorry hoor voor deze onderbreking, maar wat een naam!! Misselijk ) onze relatie moeten blijven verbergen, en ik denk dat het goed is om eerlijk te zijn, tegenover ons en de fans. Het heeft niets te maken met het feit dat men er van Rich en Billie achtergekomen is. Ik heb altijd al iedereen over Kerry(..) willen vertellen, want ze is mijn vriendin en ik hou heel veel van d'r, maar het is er nooit het goede moment voor geweest en er zijn altijd mensen geweest die zeiden dat het niet goed zou zijn voor mij of voor de band. Maar om eerlijk te zijn(wees jij nou eens eerlijk, jongen) ik denk niet dat het de fans zal beinvloeden. Ik houd namelijk van mijn werk en zou het nooit in gevaar brengen.

Het is gewoon zo dat iedereen iemand nodig heeft in zijn leven, zodat je niet eenzaam bent.(neem dan een paard! droplul!)
Als het fans van streek maakt, wil ik hen laten weten dat het de band niet aantast. Ja, ik zit in deze groep en ik zing en verschijn in clips en doe van alles, maar je moet wel een leven voor jezelf houden. Ik hoop gewoon dat iedereen blij voor me zal zijn en niet vervelend zal zijn tegenover haar of mij.

Ik ken Kerry(..) 5 jaar en ze komt uit mijn woonplaats. Ik heb haar ontmoet in een "social club"*, waar mijn vader me vaak mee naartoe nam. Ik vond haar altijd al leuk, maar heb nooit gedacht dat zij mij ook leuk vond, wat me altijd heeft tegengehouden om haar mee uit te vragen. Het was rond Kerst '97, we hadden net 'Slam' uitgebracht, dat ik eindelijk de moed vond om haar mee uit te vragen(ja want nu was je natuurlijk 'cool' omdat je in five zat, en kon ze je charmes onmogelijk weigeren) en ik ga met haar sinds Januari '98... Het is wel moeilijk omdat ik zo vaak weg ben, en we elkaar dan heel erg missen, maar we hebben zo'n sterke band en we hebben zoveel meer doorstaan dan andere stelletjes van onze leeftijd. Het heeft ons alleen maar sterker gemaakt. het is net alsof we iets te bewijzen hebben. niets kan tussen ons komen en geen enkele afstand houdt ons uit elkaar. We hebben té veel liefde voor elkaar om het zomaar weg te gooien.

De laatste anderhalf jaar zijn moeilijk voor haar geweest. Ze kijkt in ieder tijdschrift en daar ziet ze mij, ontkennend dat ik een relatie heb of zeggend dat er 'iemand' is. Maar ze is niet zomaar iemand. Ze is de persoon van wie ik het meest hou in de hele wereld en het kan me niets schelen wat iedereen zegt. Ik vind dat het tijd is dat ik vrijuit spreek over wat ik voor haar voel. Ik denk dat we een soort terugslag moeten verwachten, maar ik hoop dat men er redelijk over reageert.
Om eerlijk te zijn(alweer, wat een goudeerlijke knul toch!) als ik thuis ben, is er geen minuut dat ik niet bij haar ben. Iedereen ziet ons samen en volgens mij begint het er heel stom uit te zien. Ze is alles voor me, en nu, voor het eerst, weet ik wat echte liefde is... We hebben beiden eerdere relaties gehad, maar dit is de eerste persoon waar ik echt van hou en daarom weet ik dat het werkt. (leuk voor zijn eerdere vriendinnetjes)

"Whatever!"*De rest van de band vindt het prima. Rich is absoluut allerliefst tegen haar en neemt altijd de tijd om met haar te praten, net als Abs, ze kunnen het prima met elkaar vinden.
Ze kent J en Sean niet net zo goed, omdat ze nog niet zoveel tijd met hen heeft doorgebracht.
We zijn nog niet echt uit geweest met Rich en Billie(gezellig 'double daten') gewoon omdat er nog niet echt tijd voor was. Maar ik weet zeker dat dat nog wel komt.
Ik doe mijn werk met Five en niets komt daar tussen, maar als ik dan naar huis ga, is alles wat ik wil, Kerry(..) zien. En natuurlijk mijn andere vrienden en familie. Maar het eerste wat ik doe is naar haar toe. Ik denk dat ik Kerry(..) redelijk gescheiden houdt van mijn werk, daarom zijn we nog niet echt met Rich en Billie uit gegaan. We zijn wel een paar keer met Abs en Danielle uit gegaan. We zijn bijvoorbeeld gaan bowlen in Hollywood Bowl in Basildon met hen, en Kerry(..) en Danielle zijn naar redelijk wat optredens met ons geweest.

Ik herinner me een optreden, waar we speelden voor 7000 man, en ze beiden achter het podium met onze ouders zaten. In het zicht van iedereen! Ik keek naar de fans en dacht, als jullie het toch eens wisten, en ik wou ook dat ze het wisten.
Ik ben zo blij dat ik met jullie gepraat heb. het voelt alsof er een last van mijn schouders is gevallen, omdat ik het al zo lang wilde vertellen. En om eerlijk te zijn, de gevolgen kunnen me niets schelen!! (wat verantwoordelijk toch!)

*= deze woorden waren typisch Engels en niet echt te vertalen

Poe, klaar!

Sorry voor de onderbrekingen en het commentaar, maar terwijl ik het aan het typen was, dacht ik toch, jezus wat een gezeik van die gast. Bart, je hebt toch gelijk. En het is ook echt zo'n standaard text, die die waarschijnlijk gedeeltelijk moest zeggen van z'n producers ofzo. Schijnheilig
Maar goed, ik heb het vertaald, hoop dat jullie er blij mee zijn.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 15:29

haha, zie je wel Lachen 't is niet zo dat ik niet gevoelig ben voor dit soort spul, 't is gewoon dat die Scott een slappe zever is..

BTW 'Hi, het is Scott van Five' is geen goed nederlands Knipoog *grin*

BTW dit allemaal n.a.v.:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=7&12

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-08-01 16:29 ]</font>

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 18:04

Hoezo een slappe zever dan? N'ja t zal wel. In het NL's klinkt het raaaaarrrrrder Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 10:56

Ja Bart, dat klopt, wist ik ook wel, zo is er nog wel een beetje zo'n kromme zin, maar ik vond dat ik al zo fantasties was om het helemaal te vertalen(ik ben niet arrogant!), dat ik geen zin meer had daar een goeie zin voor te vinden!
Nog meer commentaar? Grr }>

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 21:33

Blerg ik moe kotsen...