jammer no vakantie meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-01 20:50

vakantie is over. nu duurt t weer laaaaaang voor t weer vakantie is en ik wil oz graag vakantieeeeeee. hmm. heb veels teveel gewerkt deze vakantie. maar dat betekend wel dat ik veeeeel geld heb voor Ailin. en eigenlijk moest ik morgen avond werken en dat ou dan mijn eerste dag je non ailin worden. MAAAAAAAAAAR er belde iemand om te vragen of hij mocht werken maandag (sjeetje hoe kom je daar nu bij) en dus vroeg ik snel of ik dan weg mocht blijven. DUSSEH ik ben lekker na school vrij en kan lekker naar Ailin toe. en an is t licht dus kunnen we veeeeeeel leuke dingen gaan doen.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-01 22:08

weeeeeeh ik wil weer vakantie!!!! naja ik zie je morgen lekker weer op school... jeuheu!!
en morgen lekker paardrijden!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:20

nog 3 weken dan heb ik 2 weken vakantie.....

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 13:22

Haha, ik heb nu 4 weken voor 4 tentamens. En dat zijn allemaal redelijk makkelijke tentamens ook nog..

Maar ja, toch wel klote. Had liever gehad dat we een week vrij hadden, dan 4 tentamens en dan weer twee weken ofzo Boos! Nu Spreek je maar niks af en ga je niet op vakantie omdat je van plan bent veel te gaan studeren (wat je dan vervolgens toch niet doet *LOL*.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 15:26

Haha...die Bart, ik weet precies wat je bedoelt! Gelukkig hoef ik voorlopig lekker geen tentames meer te maken (pas over 1,5 a 2 jaar)....heerlijk!!

Succes hoor met je tentames!!! Go for it! Party!! Party!!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 16:22

Ach ja, tentamens zijn niet zo erg.. 'Vroeger' op de middelbare school had je constant proefwerken enzo. Nu heb je maar 3x per jaar een paar werken dat je iets uit moet voeren }>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 20:44

kheb mondelingen week... en dan wisknudde herkansing, en dan weer een heleboel gezeik, ergens nog facultatief les, en nog een weekje meivakantie en dan is het tijd voor de grote BIBBERRRRRRRRR... is er geen bibberplaatje bij al te met? Heb ik wel nodig denk ik...

Laui

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 21:23

ik hoef lekker helemaal geen examens tentamens enz meer te doen (banananana) maar ja aan de andere kant is werken ook niet alles. ok ik werk maar 20 uur of iets meer in de week maar toch. soms wou ik wel weer dat ik weer op school zat, die schoolvak,. zijn toch wel errug lekker. Lachen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 22:37

Ik ben juist zo blij dat ik werk! ik werk maar 35 uur en verdien bijna het dubbele van het min. loon voor een 19 jarige Lachen komt omdat tandartsassistentes zeldzaam zijn ik heb 27 vakantie dagen maar vorig jaar was ik daar allang doorheen kreeg ik nog ff 14 dagen kadoo! (baas wou op vakantie)zodra ik de deur achter me dichttrek ben ik klaar kan niet thuis overwerken (moeilijk pat. mee naar huis nemen)2 keer tot 17.00 en 2 keer tot 15.00 daarna tot 16.30 voor de administratie en elke vrijdag om 12.00 vrij!!!
heerlijk! helaas 1 keer per jaar weekenddienst en dit jaar geen weekend maar 1ste pinksterdag werken...

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-01 23:27

Joechei!! Ook ik ben blij met mijn baan!!
Ik heb de afgelopen tijd een baan voor 34 uur gehad enhad dus bergen tijd voor mijn poppies!!
Nu ga ik naar 40 uur... Moet centjes verdienen voor mijn huis.. Maar goed, het is bijna zomer, dus dan heb ik 's avonds weer bergen tijd!
En ik heb een rustige baan, VVV, dus ik heb nog pit over om te rijden en te knuffen!!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-01 22:01

ik kan niet meer wachten tot de zomervakantie! Maar dat duurt nog zoooo lang Boos! Groetjes